شناسهٔ خبر: 21886885 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

پرسپولیس با برد به استقبال الهلال رفت

- همشهری آنلاین: تیم فوتبال پرسپولیس با برتری سه بر یک برابر استقلال خوزستان، موقتا به رتبه دوم جدول رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال استقلال خوزستان از ساعت ۱۷ در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان پرسپولیس بود که این دیدار در نهایت با برتری سه بر یک پرسپولیس به پایان رسید.

برای پرسپولیس در نیمه نخست علی علیپور در دقایق ۱۵ و ۱۷ و شجاع خلیل‌زاده در دقیقه ۲۴ گلزنی کردند و تک گل استقلال خوزستان را نیز رضا کرملاچعب در دقیقه ۳۳ به ثمر رساند.

پرسپولیس با این برد 17 امتیازی شد و به رده دوم جدول بازگشت. شاگردان برانکو یک بازی عقب افتاده هم دارند که در صورت پیروزی در آن بازی می‌توانند شرایط خود را در جدول بهتر هم بکنند.

سرخپوشان سه‌شنبه این هفته در مسقط بازی برگشت خود را مقابل الهلال برگزار می‌کنند و با توجه به شکست 4 بر صفر در بازی رفت کار سختی برای صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا دارد.

دقیقه۸: خطا روی سیامک نعمتی یک ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس ایجاد کرد و در ادامه گادوین منشا با استفاده از این ضربه قصد داشت دروازه را باز کند اما شوت این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

دققیه۱۵: حرکت خوب شاگردان برانکو باعث شد منشا با دروازه‌بان حریف تک به تک شود اما او نتوانست از این فرصت استفاده کند و در برگشت علی علیپور با یک ضربه پای راست دروازه را باز کرد.

دقیقه ۱۷: باز هم علیپور توانست دروازه حریف را باز کند. ارسال مسلمان داخل محوطه جریمه باعث شد علیپور با دروازه‌بان حریف تک به تک شود و با یک شوت زیبا دروازه را برای دومین بار باز کند.

دقیقه ۲۴: ارسال از توپ توسط محسن مسلمان به سمت راست به محوطه جریمه استقلال خوزستان و در ادامه پاس خوب به درون محوطه شش قدم باعث شد شجاع‌خلیل‌زاده در فرصت خوبی قرار بگیرد و با یک ضربه آرام دروازه را باز کند.

دقیقه ۳۳: پاس به عمق دفاع پرسپولیس باعث شد رضا کرملاچعب با رادوشویچ تک به تک شود و این بازیکن هم به راحتی دروازه پرسپولیس را باز کرد.

دقیقه ۳۹: ارسال توپ به درون محوطه جریمه استقلال خوزستان باعث شد توپ از دروازه‌بان حریف عبور کند و در ادامه کولی بالی با خطا روی سیامک نعمتی اجازه نداد این بازیکن دروازه را باز کند. در ادامه داور بازی با اعلام پنالتی کولی بالی را اخراج کرد. البته پنالتی پرسپولیس را هم گادوین منشا از دست داد.

دقیقه ۵۸: علیرضا زندوی پشت محوطه ریمه صاحب توپ شد و در ادامه با یک ضربه پای راست دروازه را هدف قرار داد اما شوت این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۲: استقلالی ها صاحب کرنر شدند و در ادامه با ارسال توپ روی دروازه فرصت خوبی برای عقیل کعبی ایجاد کردند اما ضربه سر این بازیکن راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه۷۰: روی یک ضد حمله محسن مسلمان توپ را از میانه زمین در اختیار گرفت و با حرکت به سمت دروازه حریف، با گلر استقلال خوزستان تک به تک شد اما ضربه پای چپ این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۵: صادق محرمی درون محوطه جریمه استقلال خوزستان پاس خوبی را برای بشار رسن ارسال کرد اما ضربه سر این بازیکن به تیرک دروازه برخورد کرد.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشوویچ، حسین ماهینی (کاپیتان)، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، سیامک نعمتی، گادوین منشا و علی علیپور به میدان رفتند.

ترکیب استقلال خوزستان: نیز گودرز داوودی، ابوالفضل علایی، موسی کولی بالی، سید علیرضا زندوی، عقیل کعبی، میثم دورقی، حسین بهرامی، سلمان بحرانی، فرید بهزادی کریمی، رضا کرملاچعب، جونیور بازی کردند.

 

نظر شما