شناسهٔ خبر: 21886868 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

​کسب درجه یک بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز در سطح خوزستان

اهواز_بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز در ارزیابی اعتبار بخشی بیمارستان های استان خوزستان در سال ۹۵ با کسب بیشترین امتیاز درجه یک را از آن خود کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز با اعلام این خبر اظهارکرد: هرساله تمام بیمارستان های کشور توسط وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از جهات مختلف بویژه از نظر کیفیت خدمات درمانی مورد ارزشیابی قرار می گیرند.
دکتر علی ولی منش افزود: در ارزیابی سال ۹۵ بیمارستان امیرالمومنین (ع) به همت و تلاش شبانه روزی پرسنل علاقه مند خود توانست با کسب بالاترین امتیاز در رقابت با تمام بیمارستان های استان موفق به اخذ درجه یک شد.
رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز ازجمله اقدامات خوبی که در سال ۹۵ با پیگیری های بیمارستان و حمایت مدیریت استان صورت گرفت را عنوان کرد و گفت: ارتقای کیفیت و توسعه خدمات درمانی  در راستای هتلینگ بیمارستان ها، تامین بخش زیادی از تجهیزات و خدمات رفاهی بیماران اعم از بهداشتی و درمانی و همچنین بازی و نوسازی بخش های بستری با امکانات روز مطابق با استاندارها، از جمله بخش های جراحی زنان یک، سایر بخش های پاراکنیک، راهروهای بیمارستان، اتاق های عمل و همچنین بازسازی و نوسازی و توسعه درمانگاه عمومی و اورژانس بیمارستان از ۱۶ تخت به ۲۶ تخت که در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد مراحل پایانی را طی دو ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.
دکتر ولی منش عنوان کرد: به یاری خداوند در سال جاری ۹۶ توسعه و بازسازی و مرمت درمانگاه تخصصی و بخش اطفال و رختشوی خانه بیمارستان انجام خواهد گرفت.
وی همچنین از حمایت های بجا و شایسته  مدیر درمان استان دکتر جلیلی تشکر و ابراز امیدواری کردند، با پشتیبانی دلسوزانه وی و سایر اعضای ستاد مدیریت درمان شاهد ارتقای تشکیلات بیمارستان به ایجاد رشته های فوق تخصصی و پیگیری مستمر برای ایجاد و راه اندازی بخش های جراحی قلب و آنژیوگرافی در بیمارستان امیرالمومنین اهواز باشیم.
رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز گفت: شایسته است از راهنمای و همراهی دانشگاه علوم پزشکی اهواز به ویژه حوزه ریاست و معانت درمان دانشگاه و کارشناسان  که در کسب این مهم ما را یاری کردند، تشکر کنیم.

نظر شما