شناسهٔ خبر: 21886634 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

قلعه‌نویی:

بازی در مشهد همیشه دشوار است/ پدیده از خوب‌های لیگ برتر است

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم پدیده از خوب‌های لیگ برتر بوده و بازی مقابل این تیم دشوار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امیر قلعه‌نویی عصر امروز در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر پدیده در هفته نهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: پدیده تیم بسیار خوبی است که بازیکنان و مربی خوبی دارد و امیدواریم در این بازی بتوانیم به برتری برسیم.
 
وی گفت: بازی در مشهد مقابل تیم‌های مشهدی همیشه سخت و دشوار است به‌ویژه پدیده که در لیگ نتایج خوبی گرفته است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان  افزود: مهاجری در چند سال گذشته نشان داده که جزو مربیان کاربلد است، پدیده جزو قطب‌های فوتبال ایران شده و بازی سختی را در پیش داریم.

قلعه‌نویی همچنین با اشاره به برگزاری بازی تیمش مقابل پدیده در ورزشگاه ثامن‌الائمه گفت: چه خوب بود که این بازی در همان استادیوم امام رضا(ع) برگزار می‌شد.امیدوارم زمین ثامن اجازه دهد که بازی زیبایی را از دو تیم ببینیم.

وی اظهار کرد: فوتبال مال مردم است و سرمایه آن هواداران هستند. در همه جای دنیا به دنبال کشاندن تماشاگر به استادیوم هستند اما اینجا به دنبال دور کردن هوادار از ورزشگاه هستند.

سرمربی ذوب‌آهن ادامه داد: در هفته‌های اخیر بدشانس بودیم، توپ‌های مسلم ما گل نشد. متاسفانه به ذوب‌آهن ظلم می‌شود، به بازیکنانم گفتم فکر کنید قانون پنالتی برای ذوب وجود ندارد.  

قلعه نویی تصریح کرد: در جام‌حذفی از داوری متضرر شدیم، اگر بتوانیم ضعف‌ها را برطرف کنیم، قطعا موفق می‌شویم که همان ذوب دلخواه شویم. پدیده نیز تیمی سرعتی است که هافبک‌های جنگنده‌ای دارد.

وی درباره مصدومان و محرومان تیمش گفت: رجب‌زاده را نداریم، دو بازیکن لبنانی هم امروز تازه اضافه شدند.

سرمربی ذوب‌آهن درباره تعطیلات لیگ گفت: این تعطیلات در فیفادی قرار دارد و کار خاصی نمی‌توان کرد. یک تیم ملی خوب در تمام دنیا از دل لیگی خوب به دست می‌آید. اولویت ما در سال جام جهانی، تیم ملی است.

وی ادامه داد: اگر بازی‌ها پشت سر هم باشند، کیفیت لیگ بالا می‌رود. به جز زمین آزادی، زمین با کیفیتی نداریم. هرچه به سمت زمستان می‌رویم، شرایط بدتر هم می‌شود، نقش جهان هم قبلا البته خوب بود، هرچه بازی‌ها مرتب‌تر باشد، لیگ بهتر خواهد بود.

قلعه‌نویی همچنین درباره نتایج خوب تیم ملی نوجوانان در جام جهانی گفت: باید به این تیم تبریک بگویم که توانست آلمان را مقهور خود کند. نسل خوب نیاز به بستر دارد، در بحث‌ پایه‌ها چند تیم خوب داریم. باید مربی ایرانی را قبول کنیم و از نظر نیروی انسانی جزو چند کشور برتر جهانیم. متاسفانه چون بستر نیست این نتایج می‌شود جرقه؛ وگرنه اگر بستر داشته‌باشیم، در تمام رشته‌ها بهترینیم.

انتهای پیام/ج/

نظر شما