شناسهٔ خبر: 21886631 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آغاز مسابقات شطرنج آزاد کشوری جام در آمل

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دوره از مسابقات 154 شطرنج باز از سراسر کشور در 9 دور به روش سوئیسی به مدت 2 روز در مجموعه تجاری رفاهی اکسین آمل با هم رقابت خواهند کرد.
پرهام مقصودلو ، آرین غلامی ، علیرضا فیروزجاء ، مبینا علی نسب و محمدامین مولایی از استادان بین المللی و مطهره اسدی استاد فیده از چهره های مطرح این دوره از مسابقات هستند.
دبیر هیات شطرنج مازندران به خبرنگار ایرنا گفت که برترین های این رشته ورزشی از سراسر کشور شرکت کردند و با توجه به برگزاری نخستین دوره این مسابقات ، استقبال خوبی از آن شده است.
مجتبی ابراهیمی افزود : سطح رقابت ها با وجود برگزاری سال نخست این مسابقات بسیار بالاست و مسابقات در جدول اصلی درحال برگزاری است.
وی ادامه داد : برخی شطرنج بازان نیز در قالب آزاد و برخی دیگر نیزتحت عنوان تشکل‌ها و واحدهای تولیدی استان ها در این مسابقات شرکت کردند.
دبیر هیات شطرنج مازندران گفت که این مسابقه در تقویم سایت فدراسیون جهانی شطرنج ثبت و نتایج و جدول این دوره نیز برای محاسبه رتبه بندی به فدراسیون جهانی ' فیده ' ارسال خواهد شد.
حدود 40 میلیون ریال جایزه نقدی از سوی برگزار کنندگان این دوره از مسابقات در نظر گرفته شده که به 6 نفر برتر اهداء خواهد شد.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654

انتهای پیام /*

نظر شما