شناسهٔ خبر: 21886596 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

روحیه انقلابی در بین روحانیت حفظ شود

گروه فرهنگی: مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید بر اینکه روحیه انقلابی باید به ویژه در بین روحانیت حفظ شود گفت: تهدید برای کشور ما از دست دادن روحیه انقلابی است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از روابط عمومی حفظ آثار و نشر اذرزش‌های دفاع مقدس مازندران حجت‌الاسلام «یدالله غلامی» مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا امروز 20 مهرماه در سومین یادواره 370 شهید روحانی استان مازندران که با محوریت حجت‌الاسلام شهید «ولی‌الله سلیمانی‌فرد» نخستین روحانی شهید دفاع مقدس کشور در سالن الغدیر سپاه کربلای مازندران برگزار شد، باگفت: شهدا حق بزرگی به گردن مردم و نظام اسلامی ایران دارند.
حجت‌الاسلام غلامی بیان کرد: هدف از برگزاری یادواره شهدا دمیدن روح انقلابی‌گری و حفظ روحیه انقلابی در جامعه است.

وی بیان کرد: انقلاب‌زدایی از حوزه، جامعه و به طریق مختلف در حال انجام است و رهبر انقلاب نسبت به این موضوع هشدار دادند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران اضافه کرد: روحیه انقلابی باید در جامعه حفظ کرد، برخی‌ها تلاش دارند که این روحیه را حذف کنند.

حجت‌الاسلام غلامی با اعلام اینکه شهید سلیمانی‌ها و شهدای مدافع حرم روحیه انقلابی را به خوبی حفظ کردند، گفت: این روحیه باید حفظ شود تا بتوانیم با عربده‌کشی استکبار مبارزه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه روحیه انقلابی باید به ویژه در بین روحانیت حفظ شود با اعلام اینکه تحریم، تهدید کشور ما نیست، گفت: تهدید برای کشور ما از دست دادن روحیه انقلابی است.

غلامی افزود: ما نیاز به برگزاری یادواره داریم تا در این مراسم ها خاطرات شهدا را مرور کنیم و به وظیفه و تکلیف‌مان عمل کنیم.

وی با بیان اینکه استان مازندران با تقدیم 370 شهید روحانی به عنوان دومین استان کشور محسوب می شود، عنوان کرد: همچنین این استان در دفاع از حرم آل‌الله سه روحانی شهید تقدیم کرد.


نظر شما