شناسهٔ خبر: 21886591 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

معاون وزیر راه در کاشان:

۱۵۰۰ نقطه حادثه‌خیز در کشور شناسایی شد

R7845/P1377/S6,1369/CT11

معاون وزیر راه با بیان اینکه ۱۵۰۰ نقطه حادثه‌خیز در کشور شناسایی شد، گفت: رفع نقاط حادثه‌خیز کشور هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، داود کشاورزیان امشب در حاشیه بهره‌برداری از سامانه توزین در حال حرکت در کاشان ضمن اشاره به تولید این سامانه در کاشان اظهار داشت: نقش این سامانه‌ها در کشور توزین بارهای محوری در حال حرکت است زیرا بار غیر مجاز علت تخریب راه‌ها و پل‌ها است.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با بیان اینکه قریب 35 سامانه توزین در حال حرکت در کشور وجود دارد، افزود: بیش از 25 دستگاه توزین در دولت یازدهم نصب شده و با نصب این 65 توزین تعداد به 100 عدد رسیده و می‌توان تمامی شریان‌های اصلی کشور را زیرپوشش قرار داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن اشاره به آخرین وضعیت راه‌های تردد ویژه زائران حسینی در مرزها خاطرنشان کرد: خوشبختانه بنا شده از مرز خسروی برای تردد استفاده شود و با احتساب این مرز، چهار پایانه مرزی برای تردد وجود دارد.

کشاورزیان ضمن اشاره به مرزهای در دسترس ویژه زائران اربعین حسینی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود در سال جاری تعداد زائران اربعین حسینی 20 درصد افزایش پیدا کند و لذا زائران باید از ویزای معتبر استفاده کنند زیرا به شدت از خروج زائران کور و ورود آن ها به عراق جلوگیری به عمل می‌آید.

وی ضمن اشاره به نقاط حادثه‌خیز کشور  ابراز داشت: سه هزار نقطه حادثه خیز نامزد شد و پس از بررسی هزار و 500 نقطه حادثه خیز شناسایی شد و این نقاط طبق آیین نامه مصوب انتخاب شده است که برای اصلاح آن به بیش از هزار میلیارد تومان نیاز داریم.

انتهای پیام/

نظر شما