شناسهٔ خبر: 21886424 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

با شرکت در کارگاه تخصصی؛

بانوان طلبه ایلامی مهارت های تفسیر قرآن را فرا گرفتند

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان ایلام از برگزاری چهارمین کارگاه تخصصی «مهارت ها های بیان تفسیر » در ایلام خبر داد.

صاحب‌خبر -

زینب جمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام از برگزاری چهارمین دوره کارگاه تخصصی مهارت های بیان تفسیر خبر داد و گفت : این  کارگاه با هدف ارتقای سطح علمی اساتید حوزه های علمیه خواهران، با شرکت 35 نفر از اساتید خواهر برگزار خواهد شد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان ایلام افزود: این کارگاه با همت مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان ، توسط موسسه فرهنگی قرآنی تمهید، برگزار می شود و حجج اسلام انجم شعاع و صافی، اساتید اعزامی از قم به تدریس مباحث می پردازند.

وی به دوره های قبلی این کارگاه اشاره و خاطرنشان کرد: در سه دوره ی قبلی این کارگاه نیز مباحث تخصصی  بیان تفسیر (مقدماتی و تکمیلی ) و بیان روش های فرهنگ سازی پوشش در قرآن  مطرح شد و در این دوره ، روش فرهنگ سازی پاکدامنی در قرآن مورد بحث قرار خواهد گرفت.

جمالی با اشاره به برگزاری این دوره در 3 روز،  افزود: این کارگاه از امروز 19 مهر آغاز و تا 21  مهرماه، درسالن اجتماعات مدرسه فاطمه زهرای اطهر (س) ایلام ادامه دارد.

انتهای پیام

نظر شما