شناسهٔ خبر: 21886304 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سرمربی ذوب آهن: پیروزی مقابل پدیده دشوار است

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: تیم پدیده از تیم های خوب‌ لیگ برتر است و بازی مقابل این تیم دشوار است

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، امیر قلعه‌ نویی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر پدیده پیروزی مقابل پدیده دشوار استدر هفته نهم لیگ برتر فوتبال افزود: پدیده بازیکنان و مربی خوبی دارد و امیدواریم در این بازی بتوانیم به برتری برسیم.

او تصریح کرد: بازی در مقابل تیم‌های مشهدی همیشه سخت و دشوار است به‌ ویژه پدیده که در لیگ نتایج خوبی گرفته است.

قلعه‌نویی همچنین با اشاره به برگزاری بازی تیمش مقابل پدیده در ورزشگاه ثامن‌ الائمه گفت: چه خوب بود که این بازی در همان استادیوم امام رضا(ع) برگزار می‌شد، امیدوارم زمین ثامن الائمه اجازه دهد که بازی زیبایی را از دو تیم ببینیم. 
او  درباره مصدومان و محرومان تیمش گفت: رجب‌زاده را نداریم اما دو بازیکن لبنانی امروز به ترکیب تیم اضافه شدند.
قلعه‌نویی همچنین درباره نتایج خوب تیم ملی نوجوانان در جام جهانی گفت: باید به این تیم تبریک بگویم که توانست آلمان را مقهور خود کند، نسل خوب نیاز به بستر دارد، ما در بحث‌ پایه‌ ها چند تیم خوب داریم.

سرمربی پدیده هم در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن اظهار کرد: بعد از چند هفته وقفه خوشحالم که در مشهد و در کنار هوادارانمان باید لیگ برتر را دوباره آغاز کنیم.

مهاجری خاطرنشان کرد: با اینکه در هفته‌ های گذشته مصدومان زیادی داشتیم اما بازیکنانم با غیرت بازی کردند و همین مردانگی و غیرت آنها سبب شده است تا بتوانیم در این 8 هفته موفق باشیم، اگر بنا باشد که شرایط‌مان را در بالای جدول حفظ کنیم، چاره‌ ای جز کسب نتایج خوب خانگی نداریم.

او افزود: دوست داشتیم این بازی در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شود اما آنقدر ناهماهنگی به وجود آوردند که حالا باید در ورزشگاهی خارج از شهر میزبان این مسابقه باشیم.

مهاجری خاطرنشان کرد: در شهر مشهد دوگانگی خاصی وجود دارد، بحث ورزشگاه امام رضا(ع) نمونه بارزی است که این روزها در فوتبال مشهد می‌ بینیم.

تیم های فوتبال پدیده و ذوب آهن در هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 16 و 30 دقیقه فردا در زمین چمن ثامن الائمه مشهد به مصاف هم می روند.

نظر شما