شناسهٔ خبر: 21886143 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

اتکا به دستورات الهی راه مصونیت از توطئه‌های دشمنان است

گروه فرهنگی: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کرستان اتکا به دستورات الهی راه مصونیت از هجمه و توطئه‌های دشمنان دانست و بیان کرد: همه ما با اتکا به دستورات الهی در مقابل توطئه‌های که بر علیه نوجوانان و جوانان ما توسط دشمنان دین مبین اسلام طراحی می‌شود، بایستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، محمود الله‌مرادی، دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر کرستان امروز، 20 مهرماه در آیین اختتامیه کلاس‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد استان که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: بهترین مکان برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان شرکت در کلاس‌های کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد است.

وی با بیان اینکه فعالیت و کلاس‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد موجب تغییر در فکر و نگرش شرکت‌کنندگان می‌شود، افزود: یکی از دلایلی که برخی از کشورهای اسلامی گرفتار غارت منابع و ذخایر خود توسط دشمنان اسلام شدند، نبود رهبری آگاه و شجاع است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اعلام کرد: استکبارستیزی، دلسوزی برای مردم و شجاعت و اخلاق مداری از ویژگی‌های بارز رهبر جمهوری اسلامی ایران است و دشمنی دشمنان کشورمان نه به دلیل اقتصاد و تجهیزات نظامی ما بلکه به خاطر دور کردن مردم ازحمایت از مسلمانان و مستعضفان دنیا است.

وی اتکا به دستورات الهی راه مصونیت از هجمه و توطئه‌های دشمنان دانست و بیان کرد: همه ما با اتکا به دستورات الهی در مقابل توطئه‌های که بر علیه نوجوانان و جوانان ما توسط دشمنان دین مبین اسلام طراحی می‌شود، بایستیم.

الله‌مرادی، با بیان اینکه دشمنان تمام تلاش شان را می کنند که محورهای پراستقامتی که موجب رستگاری می‌شود را مورد هجمه قرار دهند، عنوان کرد: مادران محور تربیت مسلمان‌ها هستند و دشمنان ما با برنامه ریزی برای کمرنگ کردن نقش مادران در جامعه به دنبال افزایش مشکلات و معضلات اجتماعی خانواده‌ها هستند.

وی افزود: در چنین شرایطی هدف کانون های فرهنگی هنری مساجد باید تعالی اخلاق، فکر و اندیشه، فرهنگ دینی و ارزشی و مورد توجه قراردادن نقش مادران در خانواده باشد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان یادآور شد: ما به دنبال ایجاد شورای امربه معروف و نهی از منکر در کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد هستیم و بی‌شک از این طریق می توانیم مانع رسیدن دشمنان به اهدافی هم چون خالی کردن مساجد شویم.

نظر شما