شناسهٔ خبر: 21886047 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

برانکو ایوانکوویچ:

پرسپولیس توانایی کار بزرگ در مسقط را دارد/ باید به استقلال برسند

اهواز - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با بیان اینکه تیمش توان زدن چند گل در دیدار با الهلال را دارد گفت: استقلال خوزستان همیشه رقیب سختی برای ما بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ شامگاه امروز پس از پیروزی تیمش در برابر استقلال خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: استقلال خوزستان همیشه یک رقب جدی برای ما بوده و من برای این بازی احترام خاصی قائل هستم.

وی افزود: بازی کردن با استقلال خوزستان به خصوص در اهواز همیشه سخت بوده است به خصوص اینکه ما در این بازی بدون چند بازیکن اصلی خود که اغلب ملی پوش هم هستند وارد میدان شدیم.

ایوانکوویچ تصریح کرد: از سوی دیگر ما بازی با الهلال که خیلی مهم و حساس است را پیش رو داریم. ضمن اینکه هنوز خاطره تلخ شکست سنگین در ذهن بازیکنان ما وجود داشت. این مسئله برای این بازی به خصوص اینکه در برابر حریف سرسختی هم قرار داشتیم همه را نگران کرده بود.

وی ادامه داد: با تمام این شرایط ما برای پیروزی وارد میدان شده بودیم. به همه بازیکنان خود بابت این پیروزی تبریک می گویم و از هواداران خود که حتی در این بازی خارج از خانه یار دوزادهم ما بودند نیز تشکر می کنم. امروز آنها خیلی خوب و پرشور بودند و من وقتی این شور را روی سکوها می بینم بسیار خوشحال می شوم.

سرمربی تیم پرسپولیس عنوان کرد: ما این بازی را به خوبی شروع کردیم و موفق شدیم در همان نیمه اول سه گل به حریف بزنیم ولی در ادامه گلی را دریافت کردیم که اصلا نباید آن را دریافت می کردیم چرا که این بازی باعث ایجاد امید در بین بازیکنان حریف شد. ما با پنالتی می توانستیم به گل چهارم دست پیدا کنیم که این پنالتی را منشا به هدر داد. اگر این پنالتی به گل تبدیل می شد کار ما خیلی راحت تر می شد.

ایوانکوویج در خصوص اینکه چرا تیمش با وجود ۱۰ نفره شدن حریف رو به بازی تدافعی در نیمه دوم آورد، بیان کرد: بازیکنان ما در ابتدای نیمه دوم این بازی کمی عصب شدند و از بسته نگه داشتن دروازه خود اطیمنان کافی نداشتند. اگر ما گل چهارم را به ثمر می رساندیم شرایط راحت تری را در نیمه دوم بازی تجربه می کردیم ولی با این وجود در نیمه دوم به خوبی بازی را کنترل کردیم البته نباید هم فراموش کرد در چنین بازی هایی فاصله دو گل برای تضمین پیروزی کافی نیست.

وی در خصوص اینکه آیا پرسپولیس توان تغییر بازی با الهلال عربستان در بازی برگشت را دارد نیز اظهار کرد: یک بازی بسیار بزرگ و سخت در انتظار ما است؛ ضمن اینکه باید در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا بازی کنیم که بسیار حساس است. در بازی رفت هم با چهار گل بازی را واگذار کردیم ولی ما همیشه امید داریم و برای جنگیدن به مصاف با الهلال می رویم.

ایوانکوویچ ادامه داد: امروز در ۳۰ دقیقه نخست بازی، سه گل به حریف زدیم و این موضوع نشان می دهد که پرسپولیس توانایی اینکه در مسقط هم دست به چنین کاری بزند را دارد. ما در ابتدا نیاز داریم که به خودمان اطمینان کافی را داشته باشم. حتی یک درصد هم شانس صعود در برابر الهلال هم داریم با قدرت به عمان می رویم و تمام تلاش خود را به کار می گیریم.

سرمربی تیم پرسپولیس تهران در خصوص اینکه چرا تیمی مثل استقلال خوزستان که قهرمان لیگ برتر شده باید با این مشکلات مالی دست و پنجه نرم کند، افزود: استان خوزستان از لحاظ بازیکن بسیار مستعد است و وقتی من سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بودم، ۵-۶ بازیکن از این استان را به تیم ملی دعوت کردم. تیم ملی نوجوانان هم با استفاده از بازیکنان خوزستانی در جام جهانی به خوبی ظاهر شد و راحت آلمان را شکست داد.

ایوانکوویچ ادامه داد: من در اهواز حضور ندارم که بگویم مسئولان این استان باید چه کاری برای تیم خود انجام هند ولی اعتقاد دارم باید به این تیم رسیدگی کنند. ولی یادمان نرود که هیچ باشگاهی در ایران به لحاظ مالی در شرایط ایده آلی حضور ندارد. استقلال خوزستان سومین فصل است که با ترکیب بازیکنان دگرگون شده نسبت به فصل قبل از آن وارد لیگ برتر می شود ولی عبدالله ویسی مربی است که کار کردن با جوانان را به خوبی بلد است و امیدوارم این فصل با استقلال خوستان هم موفق ظاهر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته نهم لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر امروز تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی را تیم قرمزپوش تهرانی با نتیجه سه بر یک به سود خود خاتمه داد.

نظر شما