شناسهٔ خبر: 21885976 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

نصیرزاده بجای شکست تیمش،به محرومیت طارمی پرداخت!

صاحب‌خبر -
هوشنگ نصیرزاده در پایان دیدار پیکان و گسترش فولاد که با شکست شاگردان فیروز کریمی همراه بود، دست از اظهارنظر درباره مسایل سایر تیمها برنداشت و به موضوع بی ارتباط محرومیت طارمی پرداخت.

به گزارش تابناک ورزشی، مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد بعداز گفتن اینکه موقعیت های مان در بازی با پیکان به گل تبدیل نشد و در خط دفاعی فقط یک اشتباه داشتیم که همان توپ به گل حریف بدل شد به مخالفت با استخدام مربی خارجی در فوتبال ایران پرداخت و گفت: حضور فیروز کریمی روحیه تیم ما را برگرداند. از نظر من مربیان خارجی در فوتبال ایران به غیر از استقلال، پرسپولیس و تیم ملی جواب نمی دهند و مخالف حضورشان هستم. تیم های دیگر باید مربی ایرانی داشته باشند تا بتوانند از نفرات بازی بگیرند! 

نصیرزاده در روزهایی که تیمش در بحران دست و پا می زند، از حرف زدن درباره محرومیت مهدی طارمی چشم پوشی نکرد و گفت: در گذشته یک نمونه داشتیم که مثل طارمی بود و تعلیق برایش پیش آمد. البته اسم آن تعلیق نیست، با توجه به اینکه محرومیت در اتاق حل اختلاف فیفا صورت گرفته و هنوز به کمیته انضباطی نرفته،احتمال دارد فعلا محرومیت تعلیق شود.

مدیرعامل گسترش فولاد درباره مقایسه نتایج این تیم با فصل گذشته و سقوط عجیب امتیازات تیم با مدیریت خودش، باز هم سراغ خصوصی بودن تیمش رفت و گفت: تیم ما متعلق به بخش خصوصی است. با توجه به اینکه بر پایه مسائل اقتصاد مقاومتی جلو می رویم، امسال بخشی از بودجه مان کسر شده است.

نظر شما