شناسهٔ خبر: 21885957 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رکابزن تارتلتو بلژیک در گفت‌وگو با تسنیم:

مرحله پنجم تور ایران ـ آذربایجان بسیار دشوار بود‌

R7887/P1377/S6,47/CT1

رکابزن هلندی تیم تارتلتو بلژیک گفت: مرحله پنجم تور ایران ـ آذربایجان، بسیار سخت و دشوار بود، به خصوص که شما بخواهید پیراهن طلایی را از دوچرخه‌سواران ایرانی گرفته و حفظ کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، پنجمین مرحله تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران آذربایجان، امروز در شهر سرعین استارت خورد و رکابزنان پس از طی مسافت 191 کیلومتری در تبریز به کار خود پایان دادند و راب رویخ از تیم تارتلتو بلژیک توانست پیراهن طلایی را حفظ کند. رویخ در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به حضور خود در تورهای معتبر و حرفه‌ای بین‌المللی اظهار کرد: مسیرهای برنامه‌ریزی شده برای تور ایران ـ آذرباجان خوب است و از اینکه در اینجا حضور دارم خوشحال هستم. خوشبختانه میزبانی و شرایط جوی هم خوب است.

وی افزود: باید از هم تیمی‌های جوان خودم که در طول این تور به پختگی لازم دست پیدا کرده‌اند، تشکر کنم. مرحله پنجم این تور، بسیار سخت و دشوار بود، به خصوص که شما بخواهید پیراهن طلایی را از دوچرخه‌سواران ایرانی گرفته و حفظ کنید. تمام رکابزنان تیم تارتلتو در کسب پیراهن طلایی نقش داشته‌اند و باید از آن‌ها تشکر کنم.

رویخ در مورد شرایط مرحله ششم و پایانی سی و دومین دوره تور بین‌المللی ایران ـ آذربایجان گفت: مسابقه هنوز تمام نشده و ما فردا 3 خط امتیازی داریم که هر کدام از آن‌ها پاداش زمانی دارد و با توجه به اختلاف یک ثانیه‌ای با نفر دوم، احتمال تغییر در رده‌بندی نفرات اول و دوم وجود دارد، به همین دلیل فردا روز سختی است و باید بیشتر تلاش کنیم. اما من به کسب پیراهن طلایی این تور در پایان مراحل امیدوار هستم.

انتهای پیام/

نظر شما