شناسهٔ خبر: 21885861 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرمربی پدیده:

برخی بازیکنانم در تعطیلات مصدوم شدند

مشهد- سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: متاسفانه برخی از بازیکنانم در تعطیلات مصدوم شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا مهاجری پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن اظهار کرد: پس از وقفه‌ای دو هفته‌ای دوباره لیگ آغاز شده وامیدوارم فردا که پس از مدت ها در مشهد به میدان می‌رویم  بتوانیم صاحب ۳ امتیاز شویم. 

وی افزود: ذوب آهن کادر و افرادی با دانش و با سواد اطراف خود دارد و ماهم از محرومیت و مصدومیت بازیکنانمان رنج می‌بریم اما من به تلاش و غیرت بازیکنانم ایمان دارم. 

مهاجری تصریح کرد: همین غیرت مثال‌زدنی بوده که سبب شده تا بتوانیم در این هشت هفته موفق باشیم، برای تداوم کسب جایگاه خوب در جدول حتما باید امتیاز بازی‌های خانگی را بگیریم و به بازیکنان در این زمینه تاکید کرده‌ام. 

سرمربی پدیده عنوان کرد: بحث ورزشگاه امام رضا (ع) نمونه بارزی از دوگانگی  است که این روزها در فوتبال مشهد می‌بینیم، با اینکه به لطف دوستان بازی در ورزشگاه‌ امام رضا (ع) برگزار شد اما نمی‌دانم که دیگر نمی‌گذارند در این دیدار به میدان برویم امیدوارم در آینده این مشکل حل شود. 

مهاجری گفت: امیدوارم پس از توافقی که بین مسئولان به وجود خواهدآمد، بتوانیم از این امکانات استفاده کنیم.درباره تمرین در این ورزشگاه هم فکر می‌کنم امکان استفاده نداشته ‌باشیم زیرا شنیده‌ایم که هر دوازده روز می‌توان از این چمن استفاده کرد. 

وی درباره مصدوم و محروم‌های پدیده برای بازی فردا نیز گفت: آنچه برایمان مهم است، سلامت بازیکن است‌.عباسیان، مهربان، گرامی و خانزاده مصدوم هستند اما همه در حال تلاش هستند بازی خوبی را مقابل ذوب آهن ارائه کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد در رابطه با تعطیلات لیگ نیز گفت: تعطیلات بر کیفیت هر تیمی در دنیا تاثیر می‌گذارد قطعا ماهم متضرر می‌شویم اما باید با شرایط کنار بیاییم و امیدوارم روند خوبی را فردا آغاز کنیم.

نظر شما