شناسهٔ خبر: 21885481 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حاشیه‌های دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران

اعتراض هواداران استقلال اهواز به بدقولی وزیر ورزش + عکس‌

R41468/P1377/S6,57/CT11

در هفته نهم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال خوزستان به مصاف پرسپولیس تهران رفت که حاشیه‌هایی داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، در هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران جام خلیج فارس تیم استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز  به مصاف پرسپولیس تهران رفت.

در این بازی عبدالله ویسی، سرمربی تیم استقلال خوزستان گودرز داودی، علیرضا زندوی، ابوالفضل علایی، موسی کولیبالی، عقیل کعبی، میثم دورقی، سلمان بحرانی، حسین بهرامی، رضا کرملاچعب، فرید بهزادی کریمی و جونیور مارینی را به میدان فرستاد.

 همچنین بوژیدار رادوشوویچ، حسین ماهینی، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، سیامک نعمتی، گادوین منشا و علی علیپور برای تیم پرسپولیس تهران به میدان رفتند.

جمعی از هواداران استقلال اهواز با حضور در ورزشگاه غدیر اهواز خواستار عمل کردن وزیر ورزش و جوانان به وعده‌اش برای حل مشکلات این تیم شدند.

مسعود سلطانی‎فر وزیر ورزش و جوانان در اردیبهشت ماه امسال در جریان سفر پیش از انتخاب ریاست جمهوری به خوزستان، در محل استانداری خوزستان با گروهی از هواداران استقلال اهواز ملاقات کرد.

وی در این دیدار به هواداران استقلال اهواز گفت که مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان را مسئول رسیدگی سریع به وضعیت باشگاه استقلال اهواز می‌کند تا با برنامه ریزی استقلال اهواز تقویت شود و طی دو سال به لیگ دسته اول و سپس به لیگ برتر بازگردد.

انتهای پیام/

نظر شما