شناسهٔ خبر: 21885176 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اکبر میثاقیان: بازی کردن با تیم‌های قدیمی خاطره‌انگیز است/ مرد روزهای سخت هستم

سرمربی تیم سیاه‌جامگان گفت: می‌دانید که من ابومسلمی هستم و زمانی که با تیم‌های قدیمی مثل ملوان، تراکتور و سپاهان و ... بازی می‌کنم، خاطرات قدیمی زنده می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اکبر میثاقیان عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: می‌دانید که من ابومسلمی هستم و زمانی که با تیم‌های قدیمی مثل ملوان، تراکتور و سپاهان و ... بازی می‌کنم، خاطرات قدیمی زنده می‌شود.

وی افزود: بازی کردن با تیم‌های قدیمی یک حال دیگری دارد و سپاهان همیشه سپاهان است و ما هم یک تیم جنگنده هستیم و انشالله که یک بازی جون‌دار را شاهد خواهیم بود.

سرمربی تیم سیاه جامگان تصریح کرد: نوسانات به این دلیل است که در سه بازی در دقیقه 90 گل خوردیم و نتیجه پیروزی را عوض کردیم؛ بازی هفته قبل خوب بازی نکردیم و پیکان بهتر از ما بازی کرد و فردا احساس می‌کنیم که نخستین بازی ما خواهد بود.

وی عنوان کرد: من هم مرد روزهای سخت است و درحالی که سن و سالم بالا رفته است، اما همیشه تیم‌های من خوب بازی کرده است و اصفهان را دوست دارم و خاطرات خوبی از اصفهان دارم و انشالله تیم‌ ما 7 و 8 خواهد شد.

میثاقیان بیان کرد: همیشه روی لبه تیغ هستم و زندگی من همیشه این جوری بوده است و همان طور که می‌گویند ضدفوتبال هستم این مسائل هم هست؛ فصل قبل من اشتباه کردم در یارگیری و تیم ما بسیار جوان است و مطمئن هستم که فردا از تیم ما خوشتان خواهد آمد و همیشه این چالش‌ها وجود دارد.

وی افزود: 35 سال سرمربی بودم و همیشه این مسائل و برنامه‌ها بوده است اما خداوند همراه من بوده است و امام رضا مرا کمک کرده است؛ سپاهان تیم با شخصیتی است اما تیم ما هم قدر است و شخصیت دارد و از چیزی نمی‌ترسد.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان خاطر نشان کرد: مربیان ما فیلم‌های بازی سپاهان را آنالیز کرده‌اند و این تیم از مهره‌های خوبی برخوردار است اما تیم ما جوان و پرتلاش است.

وی در مورد بازیکنان مصدوم و محروم اظهار کرد: حسین بادامکی و روح‌اله سیف‌الهی به دلیل محرومیت در بازی فردا حضور ندارد؛ بادامکی یکی از بازیکنان با شخصیت ایران است.

میثاقیان در ادامه گفت: نمی‌توانم سبک بازی سپاهان را برای شما تشریح کنم اما بازی سختی است و نمی‌توانم بگویم چه کسی پیروز خواهد شد؛ هر تیمی که خوب بازی کند و شانس هم بیاورد، پیروز می‌شود.

وی در مورد رودخانه خشک زاینده‌رود نیز اذعان کرد: زمانی که در ابومسلم بازی می‌کرد، وقتی به اصفهان می‌آمدم زاینده رود برایم خاطره انگیز بود وامیدوارم مشکل این رودخانه حل شود.

انتهای پیام/63077/ک30

نظر شما