شناسهٔ خبر: 21885138 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هفته نهم لیگ برتر فوتبال

برتری پرگل پرسپولیس در نیمه نخست مقابل استقلال خوزستان/ منشا پنالتی را از دست داد

R1434/P1015135/S3,27/CT1

نیمه نخست دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس با برتری پرگل سرخپوشان تهرانی همراه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه هفته نهم لیگ برتر و از ساعت 17 امروز(پنجشنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز استقلال خوزستان و پرسپولیس به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با برتری سه بر یک پرسپولیس خاتمه یافت. علی علیپور در دقایق 16 و 18 و شجاع خلیل‌زاده در دقیقه 28 گل‌های پرسپولیس و رضا کرملاچعب در دقیقه 34 برای استقلال خوزستان گلزنی کردند.

شاگردان عبدالله ویسی در این دیدار با ترکیب گودرز داوودی،  عقیل کعبی، موسی کولیبالی ، میثم دورقی، فرید بهزادی کریمی، رضا کرملا چعب، سلمان بحرانی، کلودیو مارینی، حسین بهرامی، علیرضا زندوی و ابوالفضل علایی به میدان رفت.

بوژیدار رادوشوویچ، حسین ماهینی ، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، سیامک نعمتی، گادوین منشا و علی علیپور؛ یازده بازیکن پرسپولیس در این دیدار هستند.

محمدحسین زاهدی‌فرد داور این دیدار در دقیقه 38 موسی کولیبالی، مدافع استقلال خوزستان را از زمین بازی اخراج کرد.

نیمه نخست

دقیقه 2: حرکت پا به توپ فرید بهزادی کریمی به عمق خط دفاعی پرسپولیس با ضربه این بازیکن همراه شد که محمد انصاری توپ را از روی خط دروازه برگشت داد.

دقیقه 5: کرنر ارسالی از جناح راست خط دفاعی پرسپولیس با ضربه سر عقیل کعبی از بالای دروازه رادوشویچ به بیرون رفت.

دقیقه 7: به دنبال خطا روی سیامک نعمتی، ضربه ایستگاهی را گادوین منشا از فاصله 25 متری به سمت دروازه استقلال خوزستان زد که از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 16: پاس در عمق سیامک نعمتی باعث تک به تک شدن گادوین منشا با گودرز داوودی دروازه‌بان استقلال خوزستان شد که ضربه مهاجم پرسپولیس در برخورد با دروازه‌بان جوان استقلال خوزستان در ریباند به علیپور رسید تا مهاجم جوان سرخپوشان با شوتی سرکش از پشت محوطه جریمه استقلال خوزستان گل نخست این دیدار را به ثمر برساند.

دقیقه 18 : پاس در عمق محسن مسلمان به پشت مدافعان استقلال خوزستان این بار به علیپور رسید تا او در موقعیتی تک به تک گل دوم خود و پرسپولیس را به ثمر برساند.

دقیقه 24 : سانتر صادق محرمی به سمت چپ محوطه جریمه استقلال خوزستان با سانتر تک ضرب حسین ماهینی روی تیر دوم همراه شد تا شجاع‌خلیل‌زاده مدافع پیش تاخته پرسپولیس گل سوم پرسپولیس را به ثمر برساند.

دقیقه 28 : حرکت پا به توپ سیامک نعمتی به داخل محوطه جریمه استقلال خوزستان با ضربه این بازیکن همراه شد اما این بار توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 34 : ارسال بلند بازیکنان استقلال خوزستان به پشت مدافعان پرسپولیس و فرار کرملاچعب، بازیکن سابق پرسپولیس را در موقعیت گلزنی قرار داد تا گل نخست استقلال خوزستان  با ضربه بغل پای این بازیکن بر خلاف حرکت رادوشویچ به ثمر برسد.

دقیقه 38 : سانتر صادق محرمی با اشتباه فاحش گودرز داوودی باعث شد توپ مقابل نعمتی قرار گیرد اما کولیبالی روی این بازیکن مرتکب خطا شد تا زاهدی‌فرد ضمن اخراج این بازیکن یک ضربه پنالتی را به سود پرسپولیس اعلام کند. منشا پشت ضربه پنالتی قرار گرفت اما داوودی با جبران اشتباه خود ضربه پنالتی مهاجم پرسپولیس را مهار کرد.

انتهای پیام/

نظر شما