شناسهٔ خبر: 21885052 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

حماسه شهید حججی در تاریخ ماندگار شد

این شهید بزرگوار از واقعه عاشورا الگو گرفته و کار این شهید عزیز همیشه در سینه تاریخ باقی خواهد ماند.

صاحب‌خبر -
صراط:استاد برجسته حوزه علمیه قم گفت: امروز به تمام دشمنان انقلاب اسلامی محرز شده که در این سرزمین همواره افرادی هستند که حاضرند به خاطر این مکتب و منش قطعه‌قطعه شوند که یکی از نمونه‌های بارز آن شهید حججی بود.

به گزارش دفاع پرس، آیت‌الله «حسین نوری همدانی» ظهر امروز در دیدار با حجت‌الاسلام‌ «قاضی عسگر» نماینده ولی‌ فقیه و سرپرست حجاج ایرانی خانه خدا و همچنین خانواده شهید مدافع حرم «محسن حججی» که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: شهدای مدافع حرم با ایثار و از جان‌گذشتگی خود سبب مجد و سرافرازی اسلام و ملت شده‌اند.

وی افزود: امروز به تمام دشمنان انقلاب اسلامی محرز شده که در این سرزمین همواره افرادی هستند که حاضرند به خاطر این مکتب و منش قطعه‌قطعه شوند که یکی از نمونه‌های بارز آن شهید حججی بود.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با بیان شباهت‌های شهادت محسن حججی و قیام خونین عاشورا، تصریح کرد: این شهید بزرگوار از واقعه عاشورا الگو گرفته و کار این شهید عزیز همیشه در سینه تاریخ باقی خواهد ماند.

وی با تأکید بر وظیفه بازماندگان شهدای مدافع حرم عنوان کرد: بازماندگان و خانواده شهدای مدافع حرم به‌ویژه مادر، خواهر و همسر شهدای مدافع حرم باید حضرت زینب (س) را الگوی خود قرار دهند و کاری زینبی انجام دهند.

آیت‌الله نوری همدانی تصریح کرد: برگزاری حج امسال بسیار خشنود کننده بود و در اسلام نیز به مسئله مدیریت و راهبری تأکید به‌سزایی شده است.

نظر شما