شناسهٔ خبر: 21884070 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

درگیری مسلحانه در یکی از جایگاههای سوخت در بندرعباس

نمایندگی هرمزگان

‌فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از درگیری مسلحانه در یکی از جایگاه‌های سوخت بندرعباس خبر داد.

صاحب‌خبر -

‌به گزارش ایسنا، ‌سرهنگ اسماعیل مشایخ در جمع خبرنگاران از درگیری مسلحانه در یکی از جایگاه‌های سوخت بندرعباس خبر داد و اظهار کرد: ساعت 5:53 صبح امروز در پی اطلاع از وقوع یک فقره تیراندازی در یکی جایگاه‌های سوخت سطح شهرستان، مأموران بلافاصله به محل اعزام شدند. 

وی اضافه کرد: بنا بر اظهارات یکی  از کارگران پمپ‌بنزین در ساعت فوق فردی ناشناس که کلاه ایمنی بر سر داشته و چهره او قابل شناسایی نبوده وارد جایگاه شده و با کارگر پمپ‌ بنزین درگیر می‌شود. 

این مقام انتظامی ادامه داد: بر اثر سروصدا‌ بقیه کارگران نیز که در اتاق در حال استراحت بودند، متوجه درگیری شده و به طرف فرد ناشناس رفته ‌و با وی درگیر می‌شوند ‌که در این حین متوجه اسلحه کمری که در دست فرد ناشناس می‌شوند. 

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس تصریح کرد: کارگران درصدد گرفتن اسلحه از ضارب می‌شوند ‌که در همین حین یکی از کارگران جایگاه از ناحیه پای راست مورد اصابت تیر واقع شد و فرد ضارب نیز از محل متواری می‌شود. 

سرهنگ مشایخ در پایان خاطرنشان کرد: تلاش ‌همه‌جانبه مأموران برای شناسایی و دستگیری فرد ضارب و بررسی علل و انگیزه این اقدام توسط فرد ضارب ادامه دارد. 

* عکس خبر تزیینی است*
انتهای پیام

نظر شما