شناسهٔ خبر: 21883520 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

درگیری مسلحانه در جایگاه سوخت بندرعباس یک مجروح برجا گذاشت

بندرعباس-ایرنا- فرمانده انتظامی بندرعباس از وقوع یک فقره درگیری و حمله مسلحانه در یکی از پمپ بنزین های بندرعباس خبر داد که براثر آن کارگر جایگاه زخمی و فرد مسلح از محل متواری شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ اسماعیل مشایخ گفت:ساعت 05:53 امروز پنجشنبه در پی اطلاع از وقوع یک فقره تیراندازی در یکی جایگاه های سوخت سطح شهرستان، ماموران به محل اعزام شدند.
وی افزود:بنا بر اظهارات یکی از کارگران پمپ بنزین،فردی ناشناس که کلاه ایمنی بر سر داشته و چهره او قابل شناسایی نبوده وارد جایگاه شده و با کارگر پمپ بنزین درگیر می شود.
این مسئول انتظامی بیان داشت: بر اثر سرو صدا، بقیه کارگران نیز که در اتاق در حال استراحت بودند متوجه درگیری شده و به طرف فرد ناشناس رفته و با وی درگیر می شوند که در این حین متوجه اسلحه کمری در دست فرد ناشناس می شوند.
فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس تصریح کرد: کارگران در صدد گرفتن اسلحه از ضارب می شوند که در همین حین یکی از کارگران جایگاه از ناحیه پای راست مورد اصابت تیر واقع می شود و فرد ضارب نیز از محل متواری می گردد.
سرهنگ مشایخ اظهار داشت: تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری فرد ضارب و بررسی علل و انگیزه این اقدام توسط فرد ضارب ادامه دارد.
2094
خبرنگار :هومن محمدکرمی ** انتشار: عباسعلی نقی یان

انتهای پیام /*

نظر شما