شناسهٔ خبر: 21883294 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم:

تراکتور تیم جوان و دونده ای است/ بازیکنانم انگیزه زیادی دارند

تبریز - سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: تراکتور تیم جوان و دونده ای است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار عصر پنج شنبه در نشست خبری پیش از بازی تراکتورسازی با پارس جنوبی جم گفت: بازیکنانم انگیزه زیادی دارند و فردا بازی خوبی به نمایش می گذاریم.

وی با بیان اینکه بازی سختی داریم، ادامه داد: بازی در ورزشگاه یادگار امام سخت است چرا که هواداران تراکتورسازی خیلی خوب هستند و بازی سختی داریم.

سرمربی پارس جنوبی با اشاره به اینکه خاطره خوبی از تبریز داریم، بازیکنان ما در این مسابقه انگیزه زیادی دارند و عزم خود را جزم کرده‌ اند.

تارتار با تاکید بر اینکه ما برای کسب سه امتیاز به زمین می‌ رویم، افزود: هواداران در موفقیت تیم‌ ها موثر هستند و من از هواداران تیم خودمان نیز خواهش می ‌کنم که ما را تنها نگذارند و حمایت خود را از ما قطع نکنند.

وی با تاکید بر اینکه بازی مهمی فردا داریم و باید تلاش کنیم، ادامه داد: فکر نمی کردم هم اکنون صدرنشین جدول باشیم، چون این تیم تازه به لیگ برتر آمده بود و در ابتدای فصل نگران بودیم ولی وضعیت خوبی داریم.

تارتار با بیان اینکه فکر نمی‌ کردیم در سال اول این قدر خوب نتیجه بگیریم، گفت: از همه بازیکنانم تشکر می‌ کنم و از آنها راضی هستم.

سرمربی پارس جنوبی در خصوص بازیکنانش نیز افزود: بازیکنان من مشهور نیستند ولی خیلی باکیفیت بازی می کنند و باهمدیگر رفیق هستند و وضعیت خوبی داریم.

تارتار در خصوص دعوت نشدن بازیکنی از پارس جنوبی گفت: بازیکنانم شایسته حضور در تیم ملی هستند ولی باید به کادر فنی تیم ملی و نظر آنها احترام گذاشت.

وی با بیان اینکه گلایه ‌ای از مربیان تیم ملی نداریم، ادامه داد: دوست داریم پارس جنوبی جم به عنوان صدرنشین نماینده ‌ای در تیم ملی داشته باشد.

وی در مورد سرمربیگیری فیروز کریمی در تیم گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: فیروزخان جزو مربیانی است که باید همیشه در فوتبال ایران باشد.

نظر شما