شناسهٔ خبر: 21883127 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

تمامی خودروهای ولوو توسط داتیس خودرو گارانتی می‌شوند

اقتصاد > گزارش آگهی - نماینده جدید سواری‌های ولوو در ایران در اقدامی جالب، تمامی خودروهای ولوو که پیش از این توسط شرکت های دیگر به کشور وارد شده اند را گارانتی می کند.

صاحب‌خبر -



سواری های ولوو که البته به عنوان ایمن ترین خودروهای دنیا شناخته می شوند، سال ها قبل پا به خیابان های ایران گذاشته اند و تاپیش از این به دلیل ضعف در شبکه خدمات پس ازفروش ولوو با مشکلاتی در زمینه تعمیرات و تامین قطعات یدکی اصلی مواجه بودند.

میلاد علینقی مدیرعامل شرکت داتیس خودرو، به عنوان نماینده انحصاری ولوو هیکو اسپورتیو از ارائه خدمات تعمیرگاهی استاندارد به خودروهای ولوو، موجود در کشور خبر می دهد و می گوید: تاکنون بالغ بر هزار دستگاه سواری ولوو از انواع مختلف وارد کشور شده است که متاسفانه از سطح مطلوبی برای خدمات پس از فروش برخوردار نبوده اند. به همین منظور داتیس خودرو در اولین گام اقدام به فراخوان خودروهای ولوو کرده است تا پس از بررسی فنی در تعمیرگاه تخصصی ولوو، متناسب با میزان کارکرد خودرو و سلامت فنی آن نسبت به صدور کارت گارانتی برای خودرو اقدام شود.

در این طرح تمامی خودروهای ولوو تحت پوشش گارانتی داتیس خودرو قرار خواهند گرفت و از خدمات و سرویس های دوره ای استاندارد مطابق دفترچه راهنمای ولوو بهره مند خواهد شد.

علینقی از تمامی مالکان ولوو در ایران خواست تابا تماس باشماره تلفن021-75306نسبت به ثبت اطلاعات خود و دریافت کارت گارانتی معتبر برای خودروی خود اقدام کنند.

2121

نظر شما