شناسهٔ خبر: 21883050 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

ترکیب پرسپولیس برابر اس. خوزستان مشخص شد

سیدجلال حسینی، احمدزاده، وحید امیری و مهدی طارمی غایبان قطعی این دیدار در ترکیب پرسپولیس خواهند بود و در این بین برانکو ایوانکوویچ به دنبال پایان دو هفته ناکامی تیمش در لیگ برتر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس که دو هفته اخیر لیگ برتر را با یک شکست و تساوی به پایان رسانده، اکنون به دنبال یک پیروزی شیرین خارج از خانه برابر استقلال خوزستان است تا با روحیه مناسب راهی عمان و آماده جدال با الهلال عربستان شود.

برانکو ایوانکوویچ در این دیدار با توجه به خستگی شاگردان ملی‌پوش تیمش ترجیح داد سیدجلال حسینی و وحید امیری را به همراه تیم راهی خوزستان نکند و مهدی طارمی را نیز به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. فرشاد احمدزاده نیز که با مصدومیت مواجه است این تیم را در سفر به خوزستان همراهی نکرده و شجاع خلیل زاده نیز با پشت سر گذاشتن مصدومیت، خود را مهیای این جدال کرده تا قلب دفاعی پرسپولیس بیش از این دچار بحران نشود.

علیرغم همسفر شدن علیرضا بیرانوند برخلاف دیگر ملی‌پوشان تیم، به نظر می‌رسد برانکو ایوانکوویچ در این بازی بوژیدار را راهی زمین کند تا او نیز تجربه حضور در ترکیب سرخپوشان را در فصل هفدهم پشت سر بگذارد و شماره یک تیم برای جدال مقابل الهلال کاملا مهیا شود.

شجاع خلیل زاده و محمد انصاری نیز در قلب دفاعی این تیم وظیفه مقاومت برابر حملات حمله‌وران استقلال خوزستان را برعهده خواهند داشت و حسین ماهینی نیز به سمت راست خواهد رفت تا صادق محرمی در این بازی استراحت کرده و برای جدال برابر الهلال کاملا آماده شود. در صورتی که این اتفاق رخ دهد شایان مصلح راهی سمت چپ دفاعی خواهد شد و کمال کامیابی نیا در کنار محسن ربیع خواه در میانه میدان حاضر خواهند شد. بشار رسن، و محسن مسلمان نیز دیگر بازیکنان خط میانی پرسپولیس را تشکیل می‌دهند و علی علیپور و گادوین منشا نیز در خط حمله برای باز کردن دروازه استقلال خوزستان تلاش خواهند کرد.

پرسپولیس از ساعت 17 در استادیوم غدیر اهواز به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

بوژیدار رادوشوویچ، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، صادق محرمی، محسن ربیع خواه، کمال کامیابى نیا، سیامک نعمتى،محسن مسلمان، گادوین منشا و على علیپور

نظر شما