شناسهٔ خبر: 21882834 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مازندران رتبه دوم تعداد شهدای روحانی را دارد

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه مازندران رتبه دوم تعداد شهدای روحانی را در کشوردارد، گفت: روحیه انقلابی و جهادی باید در جامعه حفظ شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام یدالله غلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران، در سومین یادواره شهدای روحانی مازندران با محوریت اولین شهید روحانی دفاع مقدس، شهید حجت الاسلام ولی الله سلیمانی فرد ظهر امروز( 20 مهر) در سالن الغدیر سپاه کربلای استان، گفت: دیار علویان با تقدیم بیش از 370 شهید روحانی، رتبه دوم تعداد این شهدا را در کشور دارد که پیروی از شهدا در دنیا و شفاعت آنها در قیامت از بهره مندی های خوب به شمار می آید.

 

وی اظهار کرد: انقلاب زدایی از جامعه به روش های مختلف که مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) به دفعات متعدد درباره این تهدید جدی، هشدار دادند بنابراین دمیدن روح انقلاب و حفظ روحیه انقلابی در جامعه از اهداف برگزاری یادواره شهدا، محسوب می شود.

 

حجت الاسلام غلامی بیان کرد: نظام سلطه، هیچ گاه خیری به ما نمی رساند بلکه بدنبال خیر و منفعت خویش است.

 

وی با تاکید بر اینکه نباید روحیه انقلابی بعد از دفاع مقدس، کمرنگ شود، ابراز کرد: روحانیون، حافظ روحیه انقلابی باشند و در این راستا، وظیفه خطیری بر عهده دارند.

 

حجت الاسلام غلامی گفت: یادواره شهدا، ریشه در قرآن دارد و شهدا، کمال برای بهشت هستند و به برگزاری این یادواره ها، نیاز است و با انجام این وظیفه و تکلیف خویش در برابر این وصال یافتگان به باری تعالی، شرمنده نمی شویم.

 

وی اظهار کرد: برخی از مناسبت ها نظیر روز بعثت و 22 بهمن و همچنین برخی شخصیت ها نظیر شهید حجت الاسلام ولی الله سلیمانی فرد، اولین شهید روحانی دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم که نخستین شهید مدافع حرم از مازندران بود را باید به خوبی، گرامی داشت.

 

حجت الاسلام غلامی بیان کرد: روحیه انقلابی و جهادی باید در جامعه، حفظ شود و با روحیه شهدا که انقلابی بودند می توان جهت تحقق این مهم، بهره گرفت.

نظر شما