شناسهٔ خبر: 21880156 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

بنیه علمی و بصیرتی اعضای کانون های مساجد تقویت شود

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان خواستار تقویت بنیه علمی و بصیرتی اعضای کانون های مساجد شد و گفت: اعضای کانون های مساجد نباید اجازه دهند دچار روزمرگی شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، حجت الاسلام مهدی فرزی، معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان، امروز (20 مهر) در آیین اختتامیه کلاس های اوقات فراغت کانون های مساجد استان که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد در راستای دانش، بصیرت و آگاهی فرزندان ما کار می کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه باید ارتباط با مساجد تقویت شود، عنوان کرد: مسجد یکی از مکان های است که رحمت و برکت پروردگار آنجا نازل می شود و اهالی مسجد اهل رحمت پروردگار هستند.

 

معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان ارتباط با روحانیون را از دیگر راه های سعادت انسان ها عنوان کرد و ادامه داد: راه زندگی صحیح الهی انسانی در نسخه ای است که روحانیت از سبک و روش پیغمبر استخراج کرده اند که لازم است در جامعه اسلامی ارتباط با روحانی اصیل اهل عمل بیش از پیش تقویت شود تا مشکلات مردم حل شود.

 

حجت الاسلام فرزی، خواستار تقویت بنیه علمی و بصیرتی اعضای کانون های مساجد شد و افزود: کسانی که در راس کانون های مساجد هستند باید در جنبه های علمی و بصیرتی خود خیلی کار کنند تا چند گام جلوتر از بقیه باشند و دچار روزمرگی نشوند.

 

وی خاطر نشان کرد: مدیران مسئول کانون های مساجد تلاش کنند نسبت به ایجاد شبکه برنامه ریزی با استفاده از ظرفیت موجود اقدام کنند که غنی سازی اوقات فراغت یکی از پتانسیل های است که می توان از آن بهره گرفت.

 

معاون اداره مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان نیز در این مراسم با بیان اینکه مسجد مهمترین پایگاه برای رفع و رجوع مشکلات جامعه اسلامی است، اظهار کرد: در چند سال اخیر در پایگاه های غنی سازی اوقات فراغت فعالیت های خوبی انجام شده است.

 

محمود رستم پور، با بیان اینکه در تابستان امسال هفت هزار نفر تحت پوشش کلاس های اوقات فراغت قرار گرفتند، عنوان کرد: آموزش های عمومی، دینی، سبک زندگی اسلامی و مهرت های زندگی از آموزش های است که در سطح مساجد به اعضا ارائه شده است.

 

وی ار استقبال پرشور خانواده ها از کلاس های اوقات فراغت کانون های مساجد استان تقدیر کرد و خاطر نشان کرد: از همه پدران و مادران که به برنامه های اوقات فراغت کانون های مساجد اعتماد دارند، تشکر می کنیم.

 

نظر شما