شناسهٔ خبر: 21877264 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی با آرمان های امام (ره) تجدید پیمان کردند

شهرری ـ ایرنا ـ فرمانده نیروی انتظامی، نماینده ولی فقیه در این نیرو و جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی با حضور در حرم مطهر امام راحل با آرمان های والای ایشان تجدید پیمان کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سردار حسین اشتری، حجت الاسلام ابوتراب بهرامی و جمعی از فرماندهان، مسئولان و کارکنان نیروی انتظامی روز پنجشنبه و همزمان با هفته نیروی انتظامی با حضور پرشور خود یاد و خاطره پیر جماران را گرامی داشتند.
فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی با نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.
نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی در این مراسم با بیان اینکه امروز در آخرین روز هفته نیروی انتظامی کارکنان این نیرو توفیق حضور در حرم مطهر امام راحل را دارند افزود: مسئولان و کارکنان نیروی انتظامی تا با امام راحل(ره) که راه جدیدی در مسیر بشریت ایجاد کرده است پیمان و بیعت دوباره ای ببندند.
حجت الاسلام ابوتراب بهرامی با بیان اینکه پیمان با امام راحل نیازمند شناخت منویات و تأکیدات ایشان در مسائل مختلف است اظهار داشت: پیمان بستن با امام خمینی( ره) باید در اخلاق، رفتار و عملکرد افراد در جامعه نمود پیدا کند.
وی با اشاره به اینکه رعایت ارزش های اخلاقی و حفظ فضایل اخلاقی بخشی از فرهنگ و شاخص مهم اقتدار نیروی انتظامی است بیان داشت: نیروهای خدوم انتظامی باید با پیروی از امام حسین(ع) همواره راه شهادت، ایثار، جهاد و اخلاص را در میان خود زنده نگاه دارند.
بهرامی با بیان اینکه امام حسین(ع) با کار بزرگی که در سال ٦١ هجری انجام داد توانست فرهنگ ایثار، شهادت و شجاعت را تا ابد در میان آزادگان جهان زنده نگاه دارد یادآور شد: مردم ایران با الگو گیری از فرهنگ غنی کربلا و پیروی از امام راحل توانستند در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس پیروز و سربلند باشند و امروز نیز با ترویج فرهنگ شهادت و ایثارگری مدافعان حرم و حریم امنیت و مرزهای کشور هستیم.
وی با بیان اینکه اگر فرهنگ شهادت زنده بماند تا أبد اسلام حفظ خواهد شد عنوان داشت:امام خمینی و رهبر معظم انقلاب به همین دلیل اهتمام ویژه ای به حفظ فرهنگ شهادت در میان آحاد مردم، مسئولان و خانواده شهدا دارند.
بهرامی ادامه داد: همه نیروهای نظامی کشور باید یاد و نام شهدا را زنده نگاه دارند چرا که اگر غفلتی در این زمینه صورت گیرد نیروهای نفوذی به میدان وارد خواهند شد.
14 تا 20 مهر ماه هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.
3218 / 6139
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش

انتهای پیام /*

نظر شما