شناسهٔ خبر: 21876607 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گزارش میزان از سینمای هالیوود؛

زندگی یک قمارباز تبدیل به فیلم شد/فیلم جدید برنده اسکار اکران می‌شود+عکس

خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "بازی مولی" به کارگردانی "آرون سورکین" 22 نوامبر 2018 اکران بین‌المللی خود را از سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فیلم سینمایی "بازی مولی" به کارگردانی "آرون سورکین" 22 نوامبر 2018 اکران بین‌المللی خود را از سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

این فیلم برداشتی از کتابی با همین نام نوشته "مولی بلوم" است و بر اساس واقعیت نوشته شده است. مولی بلوم یکی از شخصیت های معروف در عرصه بازی کارت در جهان است.

بازی مولی

آرون سورکین علاوه بر کارگردانی نگارش فیلمنامه این اثر را نیز شخصاً بر عهده داشته است تا سیزدهمین فیلمنامه خود را تجربه کند. وی تا به حال یکبار برای نگارش فیلمنامه "شبکه اجتماعی" اسکار بهترین فیلمنامه را از آن خود کرده است.

جسیکا چستین، ادریس البا، کوین کاستنر، ماکیل سرا، جوی کری، کریس ادوود و جان باس از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

جسیکا چیستن بازیگر اصلی این فیلم در نسخه تازه مردان ایکس نیز به ایفای نقش خواهد پرداخت.

 بازی مولی

درو گودارد در کنار راب لیفاید نگارش فیلمنامه این اثر را در دست دارند و پس از پایان آن خود گودارد کارگردانی این نسخه از فیلم سینمایی مردان ایکس را انجام خواهد داد.

هم اکنون نسخه مجزایی از مردان ایکس به نام "تاریکی ققنوس" در مرحله فیلمبرداری قرار دارد. فیلمبرداری جدیدترین نسخه از فیلم هیجان‌انگیز "مردان ایکس" با نام "تاریکی ققنوس" با کارگردانی "سیمون کینبرگ" آغاز شد.

وی تاکنون سه نسخه از این فیلم را تهیه‌کنندگی کرده و در حال حاضر علاوه بر تهیه‌کنندگی "مردان ایکس-جهش یافته جدید"، کارگردانی این نسخه را نیز بر عهده دارد.
 
  مردان ایکس
 
تاکنون حضور بازیگرانی همچون "مایکل فستبندر"، "جیمز مک‌آوی"، "جنیفر لارنس"، "جسیکا چیستن"، "نیکولاس هولت" و "سوفیا ترنر" در این فیلم قطعی شده است. این درحالی است که با خداحافظی "هیو جکمن" از این مجموعه دیگر شاهد حضور شخصیت " ولوورین" نخواهیم بود.
 
بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این فیلم 2 نوامبر 2018 اکران بین‌المللی خود را آغاز خواهد کرد.

 انتهای پیام/

نظر شما