شناسهٔ خبر: 21868296 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فکر ورزشگاه امام رضا(ع) را از سرمان خارج کردیم/ برای بالانشینی فقط به فکر برد مقابل ذوب آهن هستیم/برخی دوستان متوهم شده بودند

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: پدیده بازی سختی مقابل ذوب آهن دارد اما برای اینکه در بین بالانشین جدول باشیم فقط به فکر برد در این بازی هستیم.

صاحب‌خبر -

محمدرضا مهاجری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد درباره شرایط تیمش پیش از بازی با ذوب آهن اظهار کرد: تیم ذوب آهن تیم خطرناکی است و مربی با دانشی به نام امیر قلعه‌نویی را بالای سر خود دارد و قطعا بازی سخت و زیبایی را از هر دو تیم شاهد خواهیم بود.

وی افزود: همه تیم‌ها برای کسب پیروزی به میدان می‌روند، بالاخره هیچ تیمی از پیش‌ بازنده نیست و اعضای آن نمی‌گویند که برای باختن به میدان می‌روند. برنده شدن بستگی به توانایی و تمرکز تیمی دارد و اینکه بازیکنان آن دچار اشتباه نشوند. از مهاجم گرفته تا دروازه‌بان هیچ‌کدام نباید مرتکب اشتباه شوند. ما تلاش می‌کنیم تا تیم ذوب آهن را در رسیدن به هدفش ناکام بگذاریم و بتوانیم روند خوب خود را ادامه دهیم چرا که برای بالانشینی فقط باید به فکر برد باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده بیان کرد: من سومین سالی است که هدایت تیم پدیده را برعهده دارم، ما امسال تغییرات زیادی داشتیم و چند بازیکن جدید به تیم‌ اضافه شده‌اندکه اتفاقا همین بازیکنان نیز تاثیر زیادی در روند نتیجه‌گیری تیم داشتند.

مهاجری در خصوص حضور تیمش در بین تیم‌های بالانشین جدول لیگ برتر اضافه کرد: به نظر من هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است و ما تا پایان لیگ زمان زیادی داریم و  فرصت داریم که پتانسیل بالای فوتبال خراسان رضوی را با تیم پدیده به نمایش بگذاریم و به سمت هماهنگی بیشتر برویم.

وی ادامه داد: فاصله امتیازات تیم‌ها زیاد نیست و از ته جدول به بالای جدول رسیدن با دو برد میسر می‌شود، همانطور که استقلال با یک برد از انتهای جدول به میانه‌های آن رسیده است. آن چیزی که مهم است اینکه کار سخت است و ما باید برای تکرار موفقیت تلاش کنیم و دست از کار برنداریم و به حواشی نیز اهمیت ندهیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان درباره وضعیت بازیکنان مصدوم یا محروم تیم گفت: خوشبختانه بازیکن محروم نداریم اما چند مصدوم را برای این بازی داریم که اتفاقا همه آنها در یک پست آن هم در خط دفاعی هستند. مرادمند ، خانزاده و گرامی بازیکنان مصدوم ما هستند که در صورت نرسیدن به بازی مجبوریم از بازیکنان دیگرمان در این پست استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان همچنین درباره مخالفت مسئولین مشهد با برگزاری بازی تیمش مقابل ذوب آهن در ورزشگاه مدرن امام رضا(ع) بیان کرد: من نمی‌دانم در شهر ما چه خبر است، همه شهرها روال به این صورت است که به تیم‌های شهرشان کمک می‌کنند تا به موفقیت برسند اما در اینجا شرایط به گونه‌ای دیگر است.

مهاجری ادامه داد: آستان قدس رضوی و هیأت فوتبال خراسان رضوی از روزهای قبل همه کار برای برگزاری بازی در ورزشگاه امام رضا(ع) را انجام دادند اما عده‌ای دیگر مخالف برگزاری بازی در این ورزشگاه هستند. این واقعا ظلم در حق مردم مشهد و علاقه‌مندان به فوتبال این شهر است.

وی افزود: ورزشگاه امام رضا(ع) آن همه تجهیزات و امکانات در داخل شهر است و خود آستان قدس رضوی موافق برگزاری بازی است، اما نمی‌دانیم چرا مسئولین دیگر اجازه برگزاری بازی را نمی‌دهند. این ورزشگاه بازی تیم‌های منتخب مشهد و کربلا را، با آن همه تماشاگر که نزدیک به 20 هزار نفر بودند بدون هیچ مشکلی برگزار کرد، اما حالا می‌گویند مشکل دارد.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان تاکید کرد: اگر ورزشگاه مشکل داشت چرا آن بازی برگزار شد و حالا اجازه برگزاری بازی‌های لیگ برتر را نمی‌دهند تا مردم از این ورزشگاه بهره ببرند. ما از دیروز فکر برگزاری بازی در ورزشگاه را، هم از سر خودمان و هم از سر بازیکنانمان بیرون کردیم و به فکر بازی مقابل ذوب آهن در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) هستیم.

مهاجری یادآور شد: امیدوارم که هواداران مشهدی هم برای حمایت تیم شهرشان به این ورزشگاه بیایند و باعث افزایش انگیزه ما و سایر عوامل تیم شوند. هر چند می‌دانم راه ورزشگاهی که خارج از شهر مشهد است دور است و مردم باید هزینه زیادی کنند تا به ورزشگاه برسند اما من به عنوان سرمربی تیم پدیده از مردم عذرخواهی می‌کنم که ورزشگاه امام رضا(ع) در داخل شهر مشهد است اما آنها نمی‌توانند از این ورزشگاه استفاده کنند.

وی همچنین در خصوص استعفای محمد تقوی مربی این تیم از سمتش گفت: به هر حال دوستان برخی مواقع متوهم می‌شوند. وقتی تیمی نتیجه می‌گیرد فقط کار یک نفر نبوده است. همه ارکان آن باشگاه از صدر تا ذیل، از تماشاگر تا تدارکات، بازیکن، مربی و مدیران تلاش کردند و زحمت کشیدند و نمی‌شود گفت که من یا فلانی این کار را کرده است. به هر حال صحبت کردن در این خصوص جز حاشیه چیزی عاید ما نمی‌کند. برای تقوی آرزوی موفقیت می‌کنم و بعد از بازی با ذوب آهن اگر لازم بود صحبتها را کامل‌تر درباره این ماجرا بیان می‌کنم.

انتهای پیام/70051

نظر شما