شناسهٔ خبر: 21866932 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

ترامپ: ما در مسیر صحیح قرار داریم

رئیس‌جمهوری آمریکا اتهام‌زنی اخیر سناتور باب کورکر را مبنی بر این که سیاست‌های ترامپ می‌تواند منجر به جنگ جهانی سوم شود، رد کرد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری ایسنا: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در دیدار اخیرش با هنری کیسینجر، سیاستمدار کارکشته آمریکایی تاکید کرد: ما اکنون در مسیر صحیح قرار داریم، باور کنید.

ترامپ سپس انگشت اتهام خودش را به سوی دولت‌های پیشین آمریکا گرفت و گفت "آنها در مسیر اشتباه بودند." او ادامه داد: تنها کافیست نگاهی بیندازید. اگر به ۲۵ سال گذشته و اقدامات دولت‌های آمریکا نگاهی کنید، می‌بینید که به سمت مشکل بزرگی در حرکت بودیم، مشکلی که جهان مشابه آن را به چشم ندیده بود.

پیش از این، سناتور باب کورکر، رئیس کمیته روابط خارجی سنا به نیویورک تایمز گفته بود خطرات سیاست تحریک‌آمیز ترامپ به حدی است که کشور را در مسیر جنگ جهانی سوم قرار می‌دهد.

انتقاد رئیس‌جمهوری آمریکا از این سناتور هم‌حزبی خودش در شرایطی مطرح می‌شود که کورکر بارها سیاست‌های ترامپ از جمله آن مواردی که به توافق هسته‌ای ایران، بحران کره‌شمالی و نیز واکنش او به خشونت در راهپیمایی ناسیونالیست‌های سفیدپوست در شارلوتزویل ویرجینیا مربوط بود، مورد انتقاد قرار داده بود.

نظر شما