شناسهٔ خبر: 21757135 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برترین های هفته پانزدهم کورس اسبدوانی معرفی شدند

تهران- ایرنا- هفته پانزدهم کورس اسبدوانی در هفت دور با معرفی برترین ها در مجموعه سوارکاری نوروزآباد تهران پایان یافت .

صاحب‌خبر -

به گزارش روز جمعه ایرنا از فدراسیون سوارکاری هفته پانزدهم این رقابت ها با یک هفته تاخیر به مناسبت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) در تهران برگزار شد که در دور اول سوارکاران با اسب های نژادعرب سه تا پنج سال با امتیاز مبتدی مسابقه داد و
محمد خوجملی با اسب ونوس قنبری ، ابوطالب چاری زاده با اسب نهروان آل شویرد و بنیامین جرجانی با اسب ولوله بر سکوی نخست تا سوم ایستادند.
در دور دوم امین محمدی با اسب طوفان سرخ ، آق اویلی بشگرد با اسب جاسپر دریم و ابوالفضل دهقان با اسب چکامه و با اسب های نژاد دوخون 2 سال با امتیاز صفر تا 2سال جایگاه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
بنیامین جرجانی، کمال دلیجه عطا و نادر صالح پور با اسب های نژاد 2 خون و با امتیاز تا 34 مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
همچنین نفرات اول تا سوم دور چهارم با اسب های تروبرد و امتیاز 24 تا 34 به ستار مهرانی، ابوالفضل دهقان و کمال دلیجه عطا اختصاص یافت.
در دور پنجم جواد آچاک، نادر صالح پور با اسب دیگر و کمال دلیجه عطا با اسب های نژاد 2خون و با امتیاز 8 تا به ترتیب اول تا سوم شدند.
در دور ششم سوارکاران با اسب های نژاد تروبرد و با امتیاز 8 تا 14 مسابقه دادند که کمال دلیجه عطا، بنیامین جرجانی و امین محمدی مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.
در پایان هفتمین دور نیز بنیامین جرجانی، آق اویلی بشگرد و محمد خوجملی با اسب های نژاد عرب و با امتیاز 8 تا 14 سکوی های اول تا سوم این دور از هفته کورس اسبدوانی را تصاحب کردند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**9250*1436*خبرنگار:گلی سفیدزاده*انتشار: داود پورصحت*

انتهای پیام /*

نظر شما