شناسهٔ خبر: 21690573 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

بانوی محجبه با کمک عبای اسلامی زندگی یک نفر را نجات داد

حوزه/یک زن مسلمان که با استفاده از عبای اسلامی زندگی مردی را که در یک تصادف رانندگی در شعله‌های آتش می‌سوخته نجات داد و مورد تحسین بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، یک زن مسلمان با استفاده از عبای اسلامی زندگی مردی را که در حال سوختن بود نجات داد. یک بانوی مسلمان در  راس الخیمه در امارات از لباس بلند و گشاد اسلامی برای خاموش کردن شعله‌های آتش استفاده کرد و جان راننده‌ای را که در حال سوختن در آتش، در یک تصادف رانندگی بود نجات داد.

این بانوی مسلمان همراه با دوستش از ملاقات بیماری در بیمارستان باز می‌گشت. وی که راننده اتومبیل بوده ناگهان متوجه تصادف دو کامیون می‌شود که در شعله‌های آتش می‌سوختند و قربانیان برای نجات جان‌شان کمک می‌خواهند. یکی از رانندگان به سختی خودش را از کامیون در حال سوختن نجات داده، اما لباس‌هایش در حال سوختن بود.

* دوستم برای حفظ حجابش در ماشین ماند

جواهر سیف الکوماتی، بانوی مسلمان 22 ساله‌ای که این عمل شجاعانه را انجام داده گفت: در یک تصادف رانندگی، دیدم که دو کامیون در شعله‌های آتش می‌سوزند و با دیدن مردی که آتش گرفته بود و برای کمک فریاد می‌زد شوک زده شدم. سپس دوستم را متقاعد کردم عبایش را در بیاورد، عبای دوستم را که با من در ماشین بود از او قرض گرفتم، از او خواستم در خودرو بماند و خودم به سرعت به سوی فردی که در حال سوختن بود دویدم.

وی افزود: با شتاب خودم را به راننده رساندم و شعله‌های آتش را با استفاده از عبای بلند دوستم خاموش کردم. او را به آرامش فراخواندم و به او گفتم که به زودی تیم امدادی برای نجاتش می‌آیند.

جواهر گفت: نیروهای پلیس، آمبولانس و امدادگران اندکی بعد به صحنه تصادف رسیدند و کمک‌های اولیه را برای راننده فراهم کرده و او را به بیمارستان رساندند. به لطف خداوند متعال، پروردگار قدرت و شجاعتی به من داد تا در چنین شرایطی بتوانم وارد عمل شده و زندگی یک نفر را نجات دهد.

روایت شجاعت این بانوی مسلمان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

نظر شما