شناسهٔ خبر: 21679332 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

بدترین رکورد رونالدو در رئال رقم خورد

صاحب‌خبر -
کریس رونالدو برای اولین بار از زمان پیوستن به رئال مادرید در ۳ بازی اول این تیم در لیگ که خودش در آن حضور داشته گلی نزد.

به گزارش خبرگزاری مهر، برای اولین بار از زمانی که کریس رونالدو به تیم فوتبال رئال مادرید ملحق شده او نتوانست در ۳ بازی اول این تیم در لیگ گل بزند.

مهاجم پرتغالی ۴ بازی اول سفیدپوشان را به خاطر هل دادن داور در دیدار ال‌کلاسیکو از دست داده بود و به خاطر محرومیت نمی‌توانست در آن‌ها حضور پیدا کند. اما بعد از بازگشت مقابل بتیس، آلاوز و اسپانیول بازی کرده و در هیچ یک موفق به گلزنی نشده است.

تا اینجا این بدترین رکورد او در شروع یک فصل در لالیگا بوده است. آخرین بار او در فصل ۱۱-۲۰۱۰ برای مدت ۲۵۵ دقیقه موفق به گلزنی نشده بود. از طرفی فصل گذشته اوضاع برای ستاره پرتغالی بسیار متفاوت بود و شماره ۷ رئالی‌ها در اولین بازی در لالیگا تنها ۶ دقیقه برای گل زدن زمان لازم داشت. در زیر اما به آمار او در ابتدای هر فصل حضور در لالیگا اشاره می‎کنیم:

فصل ۱۰-۲۰۰۹ او بعد از ۳۴ دقیقه گل زد، فصل ۱۱-۲۰۱۰ بعد از ۲۵۵ دقیقه، فصل ۱۲-۲۰۱۱ بعد از ۲۳ دقیقه، فصل ۱۳-۲۰۱۲ بعد از ۲۰۵ دقیقه، فصل ۱۴-۲۰۱۳ بعد از ۲۲۴ دقیقه، فصل ۱۵-۲۰۱۴ بعد از ۸۹ دقیقه، فصل ۱۶-۲۰۱۵ بعد از ۱۸۶ دقیقه و فصل ۱۷-۲۰۱۶ بعد از ۶ دقیقه.

نظر شما