شناسهٔ خبر: 21627977 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نخستین روحی رئیس هیات بدمینتون استان اردبیل شد

اردبیل - ایرنا - بابک نخستین روحی با برگزاری مجمع انتخاباتی هیات بدمینتون استان اردبیل به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، در این مجمع انتخاباتی که روز چهارشنبه برگزار شد بابک نخستین روحی بعنوان تنها نامزد از مجموع 15 رای ماخوذه توانست با کسب 15 رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات بدمینتون استان اردبیل انتخاب شود.
وی توسعه ورزش بدمینتون و همگانی کردن آن را، تشکیل کمیته فنی، برگزاری مداوم مسابقات، انتخاب روسای هیات شهرستان ها ، اعزام منظم ورزشکاران به مسابقات کشوری، راه اندازی آکادمی بدمینتون، راه اندازی مدارس بدمینتون ، جذب اسپانسر و توجه به ورزش بانوان را از جمله برنامه های خود عنوان کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل هم در این مجمع گفت: به موازات توسعه کمی رشته ورزش بدمینتون باید از لحاظ کیفی هم این رشته ورزشی مورد توجه قرار گیرد و نباید از بخش حرفه ای و قهرمانی آن غافل بود.
ایوب بهتاج افزود: در هر هیاتی برنامه ریزی خوبی انجام گرفته همیشه شاهد پیشرفت و موفقیت بوده ایم و می توان با برنامه ریزی کوتاه مدت ، میان مدت و دراز مدت در هیات بدمینتون نیز استان اردبیل در این رشته ورزشی به جایگاه حقیقی خود در سطح کشور دست یابد.
وی از سفر رئیس فدراسیون بدمینتون به استان اردبیل در آبان ماه امسال خبر داد و اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان در تمام شهرستان های استان آمادگی دارد سالن برای تمرین و آموزش ورزشکاران همه رشته ها از جمله بدمینتون در اختیار آنها قرار دهد.
نماینده آموزش و پرورش نیز در این مجمع گفت: آموزش و پرورش استان با 52 مربی و 22 داور بدمینتون در استان آمادگی همکاری با هیات بدمینتون برای توسعه و پیشرفت این رشته ورزشی را دارد.
نماینده بسیج مقاومت در مجمع انتخاباتی بدمینتون هم گفت: سپاه 72 سالن ورزشی در استان دارد که در صورت نیاز هر هیات ورزشی در اختیار آنها قرار می گیرد.
خبرنگار: نعمت محسن زاده ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6130/6016

انتهای پیام /*

نظر شما