شناسهٔ خبر: 21608771 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

از تشییع پیکر شهید حججی در مشهد تا پوشش خبری پولی صداوسیما درباره برجام/ پربازدیدهای ۴مهر

فرهنگ > رسانه - در ۴مهرماه، پربازدیدترین اخبار به تشییع پیکر بی‌سر شهید حججی در مشهد اختصاص داشت.

صاحب‌خبر -

در سرویس سیاسی نقل قول پربازدیدی از یک فرمانده سپاه منتشر شد که گفت: منطقه‌ای که حججی در آنجا شهید شد را تصرف کردیم اما نتوانستیم بدنش را پیدا کنیم.  پس از آن، نقل قول گلپایگانی پربازدید بود که گفت: امام حسین اصلاح‌طلب بود. در این سرویس درخواست عجیب صداوسیما هم جالب توجه بود که گفته برای انعکاس دستاوردهای هسته‌ای پول می‌خواهیم!

در سرویس اقتصادی، خبر پربازدیدی درباره ۸کشوری که بنزین کمتر از ۲ دلار دارند مورد توجه مردم بود. پس از آن، اعلام شد هزار تومانی جدید رتبه اول شد. همچنین یافتن پاسخ این سئوال برای مردم مهم بود که آیا کاهش سود بانکی باعث گرانی مسکن می‌شود؟

در پربازدیدترین خبر فرهنگی اعلام شد مجری زن سرشناس بازیگر تئاتر شد. همچنین گزارشی از حال و هوای نجف‌آباد برای استقبال از شهید حججی مورد استقبال مخاطبان بود. در این سرویس واکنش رضا کیانیان به حواشی اظهاراتش در یک مراسم هم بسیار پربازدید بود.

در پربازدیدترین خبر سرویس جامعه، جمهوری چک ناسالم‌ترین کشور جهان شناخته شد. همچنین توضیحات پلیس درباره فیلم جنجالی راننده تاکسی در اصفهان بازدید زیادی در پی داشت و در گزارش پربازدیدی هم فقیرترین شهرستان‌های استان تهران معرفی شدند.

در پربازدیدترین خبر سرویس بین الملل که درباره همه پرسی در اقلیم کردستان عراق بود مشارکت 72 درصد اعلام شد. در این سرویس درخواست قلیچدار اوغلو از عراق، ایران و ترکیه درباره کردستان هم بازدید زیادی در پی داشت و البته قاضی صدام هم اعلام کرد: مشارکت کرکوک و سلیمانیه در همه‌پرسی از 20 درصد فراتر نرفت.

در سرویس طنز هم مخاطبان به عینه دیدند چه می‌کنه این خانم مرکل!

58231

نظر شما