شناسهٔ خبر: 21608148 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار عسلویه:تحقق جامعه سالم در گرو مشارکت آحاد مردم است

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، عبدالله نادری روز سه شنبه در کارگاه انتقال تجارب، خانه مشارکت مردمی شهرستان عسلویه افزود: برای ارتقای زیرساخت‌های حوزه سلامت کارهای خوبی انجام‌گرفته و برای رسیدن به اهداف موردنظر باید مردم وارد عرصه شوند تا شاهد شکل‌گیری و ترویج فرهنگ سلامت در همه اقشار جامعه باشیم.
وی شناسایی و پیش‌بینی اولویت‌های پیشرو در حوزه سلامت را نخستین اقدام شبکه بهداشت شهرستان عنوان کرد و گفت: برای نظام‌مند بودن اقدامات و تلاش‌ها تهیه سند جامع سلامت شهرستان عسلویه ضروری است و این سند نقشه راهی است که باید جهت‌گیری‌ها به‌سوی آن باشد .
فرماندار عسلویه مدارس و دانش آموزان را از ظرفیت‌های موجود برای نهادینه‌سازی فرهنگ سلامت در جامعه دانست و از همه متولیان امر خواستار مشارکت با آنها شد.
رییس دبیرخانه شورای سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر نیز گفت: برگزاری این کارگاه اقدامی مهم و شروع تدوین سند سلامت شهرستان عسلویه است.
دکتر عیسی صفوی افزود: استمرار نشست های هم‌اندیشی، گفتگو و تعامل میان کمیته‌های سلامت شهرستان به‌منظور توافق بر مشکلات اولویت‌دار شهرستان ضروری است.
جاسم زارعی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه نیز گفت: پرداختن به ابعاد چهار گانه سلامت (جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی) به تنهایی از عهده وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ساخته نیست و تنها با همکاری بخش‌های دیگر توسعه که در برهم زدن سلامت یا تامین آن نقش مؤثر دارند، میسر می‌شود.
7207/ 6045** خبرنگار:عباس بحرانی** انتشاردهنده:اکبر اقبال مجرد

انتهای پیام /*

نظر شما