شناسهٔ خبر: 21606085 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تکریم یاد ۱۱ کبوتر خونین بال روستای باده خرم آباد

اولین یادواره شهدای روستای باده از توابع بخش زاغه شهرستان خرم آباد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  اولین یادواره ۱۱ شهید روستای باده از توابع بخش زاغه شهرستان خرم‌آباد صبح امروز سه‌شنبه چهارم مهرماه در محل این روستا برگزار شد.

در مراسم یادواره شهدا که با حضور پرشکوه مردم برگزار شد، توکلی، جانشین سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، حجت الاسلام مبلغی، مشاور فرهنگی استاندار لرستان، عبداللهی فرماندار خرم آباد، دریکوندبخشدار زاغه، زندی فر، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان و جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند.

تجلیل از خانواده های معظم شهدا و مداحی مداحان اهل بیت در اوصاف شهدا از دیگر قسمت‌های این برنامه بود.

حجت الاسلام منوچهر قوامی، از روحانیون روستای باده در این مراسم ضمن قدرشناسی از دست اندرکاران این برنامه شورای اسلامی و دهیاری روستا، ناحیه سپاه و بسیج عشایری و بخش زاغه و بخشداری زاغه برگزاری اینگونه مراسمات را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضروری دانست.

وی در ادامه افزود: روستای باده که در حال حاضر به روستای شهید مدنی معروف شده است از روستاهایی از که ۸۵ سال پیش دارای مدرسه بوده است حجت الاسلام قوامی، ضمن ابراز رضایت از فعالیت های مطلوب بخشداری زاغه، آسفالت جاده اصلی روستا، مرمت پل ورودی و همچنین لایروبی و بازسازی قنات زمین‌های کشاورزی این روستا را از مهم‌ترین تقاضاهای اهالی دانست.

انتهای پیام/ د

 اولین یادواره شهدای روستای باده برگزار شد

نظر شما