شناسهٔ خبر: 21605604 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اختصاص ۸۲ واحد مسکونی به مددجویان بروجردی

در شش ماهه نخست سال جاری ۳۶۵ میلیون تومان برای ساخت و بهسازی مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بروجرد هزینه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی معظمی گودرزی،مدیر کمیته امداد شهرستان بروجرد گفت: در شش ماهه نخست سال جاری ۳۶۵ میلیون تومان برای ساخت و بهسازی مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بروجرد هزینه شده است.

 معظمی گودرزی، با بیان اینکه سال جاری ۸۲ واحد مسکونی برای مددجویان شهری و روستایی ساخت ، خریداری، تعمیر و یا تکمیل شده است، اظهارداشت: در شش ماهه نخست سال جاری ۳۶۵ میلیون تومان برای ساخت و بهسازی مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بروجرد هزینه شده است.

وی تعمیر و بازسازی مسکن مددجویان، ساخت سرویس بهداشتی، پرداخت وام مسکن، بهسازی منازل مددجویان ساکن روستا و مناطق محروم را از دیگر اقدامات این نهاد عنوان کرد و گفت: تأمین سرپناه برای مددجویان یکی از اولویت های مهم کمیته امداد شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه ارتقاء سطح کیفی ساختمان‌ها، رعایت اصول فنی، تهیه نقشه مناسب و نظارت دقیق بر مراحل ساخت منازل مددجویی از جمله مواردی است که با دقت اجرا می‌شود، یادآورشد: ایجاد سرپناه و ساخت مسکن برای مددجویان یکی از مهمترین دغدغه‌های این نهاد است تا خانوارهای فاقد مسکن مناسب از سرپناهی مستحکم و مقاوم بهره‌مند شوند.

معظمی گودرزی خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود امسال۱۵۰ واحد مسکونی تعمیر و ۸۰ واحد
مسکونی برای مددجویان شهری و روستایی خریداری و یا ساخته شود.

وی با بیان اینکه امسال برای تکمیل ۲۳۹ ساختمان نیمه تمام شهری و روستایی بیش از دو میلیارد ۲۹۷ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: در سال جاری ۳۸ودیعه مسکن برای کمک به اسکان مددجویان شهری اختصاص یافته است.

انتهای پیام/ د

۸۲ واحد مسکونی به مددجویان بروجردی اختصاص یافت

نظر شما