شناسهٔ خبر: 21604707 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

حضور زنان؛ فرصتی ارزشمند که نتیجه اعتماد جامعه است

گروه اجتماعی: معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: حضور زنان در پست‌های مدیریتی، شوراها، فرمانداری و معاونت استاندار فرصت بسیار خوب و ارزشمندی است که نتیجه اعتماد جامعه به توانمندی‌های زنان و سیاستگذاری درست دولتمردان است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، معصومه ابتکار، معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده، امروز در گردهمایی بانوان مدیر، اعضای شوراهای شهر و روستاها که در زاهدان برگزار شد، گفت: استان سیستان و بلوچستان، استانی است که مظهر وحدت و یکپارچگی ملت ایران بوده و در بسیاری از عرصه‌ها و تحولات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، امور زنان و محیط زیست سرآمد است.
وی ادامه داد: تلاش‌های ارزنده‌ای که در این جهت صورت گرفته، بیش از همه مدیون نگاه بلند، پیشرو و توأم با برنامه‌ریزی دقیق، به‌کار بستن همه سرمایه‌ها و ایجاد نشاط توسط استاندار این استان است.
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده بیان کرد: همانطور که رییس جمهوری در همه برنامه‌های انتخاباتی تأکید کردند، سیاست ما در دولت دوازدهم، استمرار سیاست‌ها و برنامه‌های دولت یازدهم و پیگیری مطالبات بحق مردم در زمینه‌های مختلف از جمله مباحث اجتماعی و خصوصا نگاه عدالت محور است.
وی افزود: گزارش‌هایی که صبح امروز در کارگروه زنان و خانواده ارائه شد، حاکی از آن است که استان از شرایط سختی که تا قبل از سال 92 داشت، عبور کرده که این حاصل همت، برنامه ریزی خوب، نگاه کارشناسانه و علمی است.
ابتکار اظهار کرد: در دولت یازدهم خوشبختانه پیشرفت‌های خوبی از لحاظ شاخص‌های مختلف بهداشت و آموزش، کارآفرینی و اشتغال بانوان، چه بانوان سرپرست خانوار و چه بانوان تحصیلکرده صورت گرفت که در این استان نیز بسیار چشمگیر بوده است.
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده افزود: خوشبختانه امروز تعداد قابل توجهی در استان، رییس شورا و دهیار زن داریم که به دلیل نقشی که می‌توانند داشته باشند و برنامه ریزی برای توسعه پایدار و استفاده صحیح از سرمایه‌ها بسیار حائز اهمیت است.
ابتکار ادامه داد: حضور زنان در پست‌های مدیریتی، شوراها، فرمانداری و معاونت استاندار فرصت بسیار خوب و ارزشمندی است که نتیجه اعتماد جامعه به توانمندی‌های زنان و سیاستگذاری درست دولتمردان است.

نظر شما