شناسهٔ خبر: 21604647 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت

اعزام مادران و همسران شهدای قرچکی به قم و جمکران

R7840/P1377/S6,60/CT11

به مناسبت هفته دفاع مقدس تعدادی از همسران و مادران خانواده شهدا در قرچک به قم و جمکران اعزام شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قرچک، به مناسبت هفته دفاع مقدس امروز تعدادی از همسران و مادران خانواده شهدا در قرچک به قم و جمکران اعزام شدند.

در مراسم بدرقه خانواده شهدا، علی اصغر شهیری جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد قرچک اظهار داشت: حرکت و برنامه اعزام مادران و همسران شهدای قرچک به قم و جمکران ارزشمند و نشان از ارادات عمیق و خالصانه توام با توجه ویژه بسیجیان به مقوله ایثار و شهادت دارد.

وی ادامه داد: رشادت‌ها و دلاوری‌های ایثارگران برای رقم خوردن حماسه هشت ساله دفاع مقدس وظیفه ما را در قبال حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی سنگین‌تر می‌کند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد قرچک با بیان الگوبرداری از مکتب عاشورا در دوران دفاع مقدس تأکید کرد: از آنجا که دفاع مقدس از قیام امام حسین (ع) و عاشورا الگوبرداری شده است تا ابد ماندگار خواهد شد.

شهیری افزود: خانواده شهیدان با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند و خانواده شهدا میراث ماندگار دفاع مقدس هستند.

وی با بیان اینکه امنیت کشور مرهون دلاوری و رشادت شهداست تصریح کرد: شهدا به ما آبرو دادند و ملت ایران قدر این موضوع را می‌دانند و اقتدار کنونی جمهوری اسلامی مرهون رشادت شهیدان و از خودگذشتگی خانواده آن‌ها بوده و باید قدردان آنان باشیم.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد قرچک در پایان خاطرنشان کرد: خانواده شهدا حماسه شهیدان را دوچندان کردند و مادران شهدا مروجان فرهنگ زینب کبری (س) در جامعه هستند.

انتهای پیام/

نظر شما