شناسهٔ خبر: 21603789 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دیدار وزیر کشور با نماینده ولی فقیه در گیلان

خبرگزاری صداوسیما

وزیر کشور : تقویت روحیه تعامل و همدلی ، رمز موفقیت مدیران اجرایی است

صاحب‌خبر -
بهره گیری از نیروهای توانمند و ظرفیت های بالقوه ی گیلان زمینه ساز توسعه ی همه جانبه
وزیر کشور  با نماینده ولی فقیه در گیلان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش اخبار استانهای  خبرگزاری صدا وسیما ، نماینده  ولی فقیه در گیلان امروز در دیدار وزیر کشور با اشاره به ظرفیت های بالقوه  انسانی و طبیعی استان ، بر ضرورت مدیریت بهینه  این منابع تاکید کرد و گفت: توسعه همه جانبه در گیلان با ایجاد تعامل و همدلی و مدیریت منابع موجود عملی خواهد بود.
آیت الله قربانی با ابراز رضایت از عملکرد چهار ساله  آقای  نجفی استاندار پیشین گیلان افزود : بهره گیری از تجربیات گذشته و ایجاد وحدت رویه از عواملی ست که می تواند روند بهره گیری از منابع استان را در راستای توسعه و پیشرفت نهادینه کند.
وی همچنین از وزیر کشور خواست  زمینه  رشد نیروهای مستعد گیلان را در حوزه  مدیریت اداری فراهم نماید.
وزیر کشور نیز در این دیدار تغییر استانداران را  سیاست دولت دوازدهم برای تبادل تجربیات در استان ها عنوان کرد و گفت: آقای مصطفی سالاری استاندار جدید گیلان نیز با بهره گیری از تجربیات بدست آمده در استان بوشهر،  تلاش خواهد کرد روند برنامه های عمرانی و توسعه ای را در گیلان با جدیت دنبال کند.
آقای رحمانی فضلی تقویت روحیه  تعامل و همدلی را رمز موفقیت مدیران اجرایی برشمرد و ابراز امیدواری کرد استاندار جدید با ایجاد وحدت رویه بین مجموعه  نیروهای اثرگذار استان این روند را بیش از پیش تثبیت نماید.


نظر شما