شناسهٔ خبر: 21602695 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قدردانی سازمان انرژی اتمی از صدا و سیما

سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشور از تعامل رسانه ملی با این سازمان در اطلاع رسانی از دستاورد‌های دانشمندان هسته‌ای کشور قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

قدردانی سازمان انرژی اتمی از صدا و سیما به گزارش خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی  باشگاه خبرنگاران جوان، بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشور ضمن قدردانی از  تعامل رسانه ملی با این سازمان در اطلاع رسانی دستاورد‌های دانشمندان هسته‌ای کشور اظهار کرد: دستاورد‌های بسیار ارزشمندی در زمینه‌های مختلف هسته‌ای به همت دانشمندان جوان کشورمان، به دست آمده که نیاز به اطلاع رسانی در رسانه‌های کشور دارد.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی با تاکید بر همکاری خوب و مثبت صدا و سیما در اطلاع رسانی از این دستاوردها، از دیگر رسانه‌ها نیز خواست برای معرفی پیشرفت‌های دانشمندان این سازمان در زمینه‌های مختلفی کشاورزی، پزشکی، بهداشتی و صنعتی بیش از پیش همکاری کنند.

کمالوندی تاکید کرد: موضوع هسته ای، موضوعی ملی است که باید آن را در ابعاد مختلفی، چون فنی، سیاسی، بین المللی و حقوقی دید و برجسته کردن دستاورد‌های مهمی که در این زمینه در مراکز مطالعاتی و تحقیقاتی سازمان انرژی هسته‌ای پدیدار شده می‌تواند به غرور ملی کمک کند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های قابل توجهی که در زمینه‌های مختلف درمانی و صنعتی در این سازمان شده گفت: کشور‌هایی نظیر آمریکا تلاش می‌کنند با شانتاژ خبری و تبلیغی، توسعه دانش هسته‌ای در زمینه‌های مختلف را در سایه مسائل سیاسی قرار دهند تا دنیا از پیشرفت‌های محققان ایرانی در فن آوری‌های سودمند غافل شود.

کمالوندی با قدردانی از رسانه ملی که این پیشرفت‌ها را از زوایای مختلف بررسی و اطلاع رسانی می‌کند، خواستار افزایش این تعاملات برای ارج نهادن به زحمات شبانه روزی دانشمندان و محققان جوان کشورمان شد.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی به پوشش وسیع خبری در زمان مذاکرات برجام در صدا و سیما اشاره و آن را نمونه‌ای از تعامل خوب اطلاع رسانی در رسانه ملی ارزیابی کرد.

اضافه می‌شود؛ بر اساس گزارش‌های آماری موجود، رسانه ملی صد‌ها ساعت برنامه و گزارش تولیدی و خبری در شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی در باره پیشرفت‌های محققان هسته‌ای کشورمان در زمینه‌های تولید رادیو داروها، پزشکی، کشاورزی و کاربرد‌های انرژی هسته‌ای در صنایع مختلف تولید و پخش کرده است.

گفتنی است در روز‌های گذشته برخی از رسانه‌ها به نقل از یک نماینده مجلس عنوان کرده بودند که صدا و سیما برای انعکاس دستاورد‌های هسته‌ای طلب پول کرده است.

انتهای پیام/ 

نظر شما