شناسهٔ خبر: 21602383 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار قدس:

۱۰۰۰ جوان و نوجوان داوطلب عضویت در هلال احمر شهرستان قدس هستند

قدس- فرماندار قدس با اشاره به داوطلبی ۱۰۰۰ جوان و نوجوان برای عضویت در هلال احمر شهرستان قدس، بر راه اندازی دفتر این جمعیت در قدس تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی محمدی، ظهر سه شنبه در کارگروه مطالعاتی عمرانی شهرستان قدس طی سخنانی بر راه اندازی دفتر جمعیت هلال احمر در این شهرستان تاکید کرد و گفت: وجود دفتر جمعیت هلال احمر در شهرستان قدس برای مدیریت برخی حوادث غیر قابل پیش بینی حیاتی است.

وی افزود: جذب جوانان داوطلب در هلال احمر ضروری است، حسن حضور جوانان و نوجوانان در جمعیت هلال احمر، استفاده از این عزیزان در فرهنگ سازی امدادی و دیگر موارد در شهرستان است.

فرماندار قدس، با بیان این که هم اکنون بیش از ۱۰۰۰ جوان و نوجوان برای عضویت در جمعیت هلال احمر این شهرستان علاقمند هستند، گفت: هم اکنون این جوانان علاقمند، عضو هلال احمر شهریار و دیگر شهرستان های اطراف هستند و می توان از پتانسیل و ظرفیت این عزیزان برای فرهنگ سازی حوادث استفاده کرد.

بر اساس این گزارش، کارگروه مطالعاتی عمرانی شهرستان قدس با حضور دادستان عمومی و انقلاب قدس و روسای ادارات این شهرستان برگزار شد.

قدس یکی از شهرستان های ۱۶ گانه استان تهران است که با مساحت ۱۱۴ کیلومتر مربع وسعت و بیش از ۴۰۰ هزار نفر جمعیت و در کیلومتر ۲۰ بزرگراه فتح و ۱۸ کیلومتری شهر تهران فاقد جمعیت هلال احمر مستقل است.

نظر شما