شناسهٔ خبر: 21602209 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان:

مدیران برای حل مشکلات مردم شجاع و ریسک پذیر باشند

کرمان - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان شجاعت و ریسک پذیری مدیران برای رفع مشکلات مردم را الزامی دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد فدایی ظهر سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمان اظهار کرد: دانشگاه در زمینه های مختلف ارتقاء شاخص ها پیشرفت های خوبی داشته است ما باید در راستای پیشرفت از روش های رئیس سابق علوم دانشگاه پزشکی کرمان برای مدیریت استفاده کنیم.

وی گفت: شجاعت، ریسک پذیری و جسارت برای رفع مشکلات مردم لازمی است و این در حالی است که مدیریت محتاطانه و محافظه کارانه به معنای عدم دلسوزی برای مردم است.

فدایی ادامه داد: سرعت العمل برای حل مشکل الزامی است زیرا  در دنیا هم شرکت های مختلف و سازمان های موفق سرعت العمل در کارهایشان ملموس تر است.

وی تعامل با سازمان و دستگاه های دیگر را مورد تاکید قرار داد و گفت: سازمان ها بدانند زمان و فرصت درگیری نداریم واین در حالی است که در راستای رفع گرفتاری جامعه باید اختلاف سلیقه را کنار بگذاریم و با تعامل و اتحاد کار کنیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان تصریح کرد: حق دوست در جذب خیرین و سرمایه گذار بخش خصوصی نقش موثری داشته اند.

وی یادآور شد: محمدرضا رشیدی نژاد از نیروهای ارزشمند و با سابقه دانشگاه است و بخش های مختلف پژوهشی و علمی را تجربه کرده و می تواند بدون وقفه در کار و با  شتاب و سرعت پیش رود به گونه ای که شاهد برنامه های جدید و توسعه در زمینه سلامت استان باشیم.

در این آیین از خدمات «علی اکبر حق دوست» رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی کرمان تقدیر و «حمیدرضا رشیدی نژاد» به عنوان سرپرست جدید این دانشگاه معرفی شد.

نظر شما