شناسهٔ خبر: 21601647 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

پرسپوليس و روز بعد از واقعه

صاحب‌خبر -
روز نو :

محروميت از دو پنجره نقل و انتقالات، محروميت مهدي طارمي از 4 ماه مسابقات، جريمه 789 هزار و 500 دلاري و آبروريزي بزرگ كه بابت خيانت يكسري ديگر پديد آمد. همه ما مي‌دانستيم برخلاف گفته‌هاي يك وكيل، قرار است چه بلايي بر سر باشگاه پرسپوليس و مهدي طارمي بيايد و بالاخره روز واقعه فرارسيد تا آبروي پرسپوليس برود.

 

اين حكم، آبروي فوتبال ايران بود كه اين بار گريبان سرخپوشان را گرفت. همه ما امروز به اين موضوع فكر مي‌كنيم كه كاش فيفا چنين حكمي را در روز ديگري غير از روزهاي پرالتهاب پيش از ديدار با الهلال صادر مي‌كرد اما امروز پرسپوليسي را مي‌بينيم كه از باران حكم سرسختانه عليه خود خيس شده و بعد از روز واقعه به ديدار الهلال مي‌رود.

 

برانكو مي‌گويد تيمش شرايط بسيار خوبي دارد و اين موضوع، دل‌مان را گرم مي‌كند. از سوي ديگر، با هر بازيكني كه گپ مي‌زنيم، از شرايط خوب پرسپوليس مي‌گويد و اينكه تيم، به شرايط مطلوب خود رسيده است و حتي بدون حضور مهدي طارمي هم مي‌تواند مقابل حريف عربستاني با قدرت بازي كند. گاهي همين جزئيات مي‌تواند آراي كلي مثل محروميت‌ها را تحت تأثير خود قرار بدهد. با اين حساب چاره‌اي نيست غير از اينكه خوشبين باشيم و منتظر شروع بازي پرسپوليس برابر الهلال بمانيم. 

نظر شما