شناسهٔ خبر: 21601437 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

انشالله روزی برسد که همه دنیا فارسی صحبت کنند

صاحب‌خبر -
رئیس دفتر مقام معظم رهبری اظهار کرد: جاده یک طرفه به سمت غرب باید برگشت پیدا کند و ان‌شاءالله روزی می‌رسد که همه در دنیا به جای انگلیسی، فارسی یاد بگیرند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام محمدی گلپایگانی امروز در مراسم افتتاح 130 مدرسه برکت، ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) گفت: امروز 130 مدرسه با ظرفیت حدود 17 هزار دانش آموز افتتاح می‌شود و ان‌شاالله با همین روند ریشه بی سوادی در این کشور کنده شود، چرا که ما نیازمندیم به ارتقاء رتبه علمی مناسبی برسیم.

وی با اشاره به رونمایی از موشک خرمشهر تصریح کرد: این رونمایی سر و صدای زیادی در دنیا به پا کرد و آنهایی که در خانه‌های شیشه‌ای نشستند باید بدانند که اگر زیاد سر و صدا کنند خانه‌هایشان ویران می‌شود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تاکید کرد: جاده یک طرفه به سمت غرب باید برگشت پیدا کند و ان‌شاءالله روزی می‌رسد که همه به جای انگلیسی، فارسی یاد بگیرند.

محمدی گلپایگانی در ادامه گفت: واقعه کربلا جنگی کاملا نابرابر بود و این واقعه به قلم احساسات و عاطفه مردم در طول تاریخ نوشته و ثبت شده است و هزینه‌ها و موقوفاتی که مردم همه ساله برای امام حسین (ع) می کنند، مبلغ کمی نیست و این به دلیل عشق و علاقه به اهل بیت است و ان‌شاءالله در آخرالزمان یک نگاه امام حسین (ع) کار را تمام می‌کند.

وی یادآور شد: ما افتخار می‌کنیم که حسینی هستیم و الحمدالله که خداوند ما را در دامان مادرانی این چنین متولد کرده است. امام حسین (ع) در واقع یک اصلاح طلب بود و می‌خواست انحرافات در اسلام را از بین ببرد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری همچنین گفت: خدمتی که ستاد اجرایی و بنیاد برکت نیز انجام می دهد واقعا با برکت است و دستگیری‌ها و مشکل گشایی‌ها از ایتام و درماندگان بدون هیچ چشم داشتی انجام می شود که بسیار با ارزش است و همه اینها از برکت وجود مقام معظم رهبری است که برای رفع فقر و خدمت به نیازمندان دستور فرموده‌اند.

نظر شما