شناسهٔ خبر: 21600318 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امتیاز ویژه جشنواره وب و کسب و کار برای شرکت های طراح وب

صاحب‌خبر -

فرزاد اسماعیل زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه علمی ایرنا با اشاره به این که امروزه شاهد رشد و گسترش بی وقفه فضای مجازی و رویکرد روزافزون بنگاه ها، صاحبان صنایع سبک و سنگین، بازرگانان و معدن داران به توسعه کسب و کار بر پایه وب هستیم، افزود: به طور حتم این اتفاق برخورداری از وب سایت کارآمدتر، به روز و بر پایه علوم و فناوری های ارتباطی را بیش از پیش ضروری ساخته است.
وی ادامه داد: در همین راستا به همت دفتر توسعه و کاربرد فناوری اطلاعات وزارت صنعت، معدن و تجارت جشنواره وب و کسب و کار، دومین جشنواره وب و کسب و کار با رویکرد ارزیابی موثر وضعیت وب سایت یک بنگاه بر اساس مجموعه شاخص هایی در حوزه های مختلف از جمله محتوا و طراحی، خدمات الکترونیک، سیستم های ارتباط با مشتری، معرفی بنگاه ها و محصولات برگزار می شود.
مدیر کل دفتر توسعه و کاربرد فناوری اطلاعات وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت: در این جشنواره شرکت کنندگان و صاحبان بنگاه ها و مدیران فناوری اطلاعات با بسیاری از نکته ها در بهبود وضعیت خود در فضای وب و اینترنت آشنا می شوند.
وی با اشاره به حضور بنگاه های بزرگ، متوسط و کوچک اقتصادی در حوزه های مختلف از جمله صنعتی، معدنی، تجاری، بانک ها، شرکت های بیمه، شرکت های سرمایه گذاری و فروشگاه های زنجیره ای در دومین جشنواره کسب و کار گفت: برگزاری این جشنواره فرصت مناسبی برای تبلیغات و بازاریابی حضوری شرکت های طراح پورتال و وب سایت و همکاران فعال در زمینه فناوری اطلاعات است.
مسئول دبیرخانه دومین جشنواره وب و کسب و کار با بیان اهمیت و اعتبار نشان برتر تعاملات الکترونیکی که بنگاه های برتر دریافت می کنند، گفت: این نشان از سوی اعضای شورای سیاستگذاری تدوین شده و اعتبار و رسمیت خود را از اعضای بلندپایه آن شورا دریافت می کند.
به گفته اسماعیل زاده، دریافت نشان برتر تعاملات الکترونیکی به منزله رعایت استانداردهای تعاملات و خدمات الکترونیکی است و از این نظر برای بنگاه های تجاری حائز اهمیت است.
مسئول دبیرخانه دومین جشنواره وب و کسب و کار در ادامه اعلام کرد: در این جشنواره بنگاه های دارای وب سایت یا پورتال برتر، نشان برتر تعاملات الکترونیکی و شرکت های طراح وب سایت و پورتال آنان نیز لوح تقدیر دریافت خواهند کرد.
وی ادامه داد: برای این دوره از جشنواره به شرکت هایی که پورتال و وب سایت طراحی شده از سوی آنان مفتخر به دریافت نشان برتر تعاملات الکترونیک شوند، لوح تقدیر صادر و در وب سایت جشنواره لوگو و لینک وب سایت آن شرکت درج خواهد شد.
دومین جشنواره وب و کسب و کار در بنگاه های صنعتی، معدنی و تجاری با موضوع محوری ارزیابی وب سایت و پورتال و سامانه های تحت وب این بنگاه ها با تمرکز بر فرآیندها و خدمات الکترونیکی و با هدف گسترش و ارتقای اثربخشی فناوری اطلاعات در فضای کسب و کار، آذر ماه امسال با اهداء نشان برتر تعاملات الکترونیکی به برگزیدگان این جشنواره برگزار می شود.
علاقمندان برای شرکت در دومین جشنواره وب و کسب و کارمی توانند با مراجعه به وب سایت جشنواره به آدرسhttp://webfestival.mimt.gov.ir/ در این جشنواره ثبت نام کنند.
علمی
خبرنگار یوسف درویشی* انتشار: محتشمی

انتهای پیام /*

نظر شما