شناسهٔ خبر: 21600072 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رژیم صهیونیستی خانواده عامل عملیات استشهادی امروز قدس را تهدید کرد

خبرگزاری شبستان: مقامات رژیم صهیونیستی خانواده عامل عملیات شهادت طلبانه امروز در قدس اشغالی را تهدید کردند که منزل مسکونی آنها را تخریب می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الجزیره، نیروهای اشغالگر صهیونیستی امروز (سه شنبه چهارم مهر) سه ورودی روستای بیت سوریک زادگاه «نمر محمود الجمل» (37 ساله) که در عملیات استشهادی امروز خود پنج نیروی امنیتی اسرائیل را در ورودی شهرک صهیونیستی «هار آدار» در غرب قدس اشغالی کشته و زخمی کرد، مسدود کردند.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز در نشست ویژه با وزیران حزب لیکود، گفت: منزل عامل این عملیات استشهادی تخریب خواهد شد و این روستا محاصره می شود و مجوز کار همه اعضای این خانواده لغو می شود.

نتانیاهو از «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خواست تا این عملیات را محکوم کند.

«محمود نمر الجمل» (37 ساله) از ساکنان روستای بیت سوریک بود؛ وی سلاح خود را زیر لباسش پنهان کرد و هنگامی که سربازان برای تفتیش وی را در ورودی شهرک متوقف کنند؛ به روی سربازان امنیتی آتش گشود.

«ولید العمری» مدیر دفتر الجزیره اعلام کرد: شهرک نشینان صهیونیستی گفتند که الجمل را می شناختند و زمان زیادی را با آنها می گذرانده است و انتظار نداشتند که این اقدام را انجام دهد.

«یوآف گالانت» ژنرال پیشین و عضو کادر وزیران امنیتی اسرائیل خواستار اخراج خانواده های عاملان این حملات شد.

گروه های فلسطینی از جمله جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، جهاد اسلامی و جنبش آزادیبخش فلسطین فتح از اجرای این عملیات شهادت طلبانه استقبال کردند.

 

 

نظر شما