شناسهٔ خبر: 21598828 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت

فراخوان جبهه مردمى برای حضور پرشور در مراسم تشییع «شهید محسن حججى»

جبهه مردمی نیروی‌های انقلاب اسلامی ضمن دعوت از مردم غیور برای حضور یکپارچه در آیین بزرگداشت شهیدحججی بر استمرار راه امام و شهیدان تاکید می‌کند.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جبهه مردمى نیروهای انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای از عموم مردم برای حضور در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محسن حججى دعوت کرد.

متن بیانیه جبهه مردمی بدین شرح است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ. فَرِحِینَ بِمَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَیَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِینَ لَمْ یَلْحَقُوا بِهِمْ مِنْ خَلْفِهِمْ أَلَّا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ (آیات ۱۶۹ و ۱۷۰ آل عمران)

اینک پیکر رعنا جوانى می‌آید که مدتهاست روح بلند، ایمان سترگ و اراده پر صلابتش نه تن‌ها جسم و جان یک ملت که عالمی را مسحور و مسخر عظمت خود کرده است و به یمن صفای باطن و نیت پاک وخالصش بر دوست و دشمن حجت شده است.

پیکر مطهر و قطعه قطعه شده این پاسدار دلاور درآستانه تاسوعا و عاشوراى مولایش حسین (ع) و در ایامى به آغوش مشتاقان بازمى گردد که یاد آور رشادتهای ملت بزرگ ایران در دفاعی مقدس و طولانی است.

او مى آید تا همه پیام هاى حماسه کربلا و آرمان‌های دفاع مقدس را با سند صداقت و پاک بازی اش بر جان‌های آماده یادآور شود.

تن بی سر پاسدار شهید محسن حججی بر دستانی مشایعت می‌شود که ملائکة الله بر آن‌ها بوسه می‌زنند و شهیدان بدان تبرک می‌جویند. مردم به استقبال و بدرقه عزیزى می‌شتابند که مقاتل و روضه‌های عاشورا را با عمل خویش وخون خود برایشان ترنم و بازخوانى کرده است. مردی از تبار اصحاب الحسین (ع) که ترجمان ادب، وفا و اطاعت از امام و، ولی خویش بود و اسوه‌ای متعالى برای همه آنان که دل در گرو خوبی‌ها دارند و قلبشان برای انقلاب و نظام اسلامی و اعتلا و امنیت این کشور و ملت می‌تپد.

مردم سوگوار با شور و نواى حسینى مى آیند تا به رجزهای بی مایه غول سبک مغز و حاکم تهی از شرافت امریکای جهان خوار پاسخی درخور و با صلابت بدهند؛ و به دولت مردان خود بگویند در مقابل دشمنان غدار مردانه بایستید و هرگز تن به ذلت سازش و کرنش در مقابل قدرت‌های پوشالی دنیا ندهید. با قامتی افراشته بر پاهای استوار این ملت قهرمان وشهید پرور بایستید و از تکیه بر عصاى پوسیده خصم خبیث بپرهیزید.

مردم می‌آیند تا به مستکبران و اذناب قارونی و مرتجع منطقه‌ای شان یادآور شوند رابطه این مردم با انقلاب و رهبرشان ناگسستنی است.

ترامپ و حامیان خائن پیدا و پنهان او بدانند که به روز واقعه نسل جدید و جوانان غیور این سرزمین در عرصه‌های سخت نبرد با اراده‌تر و مصمم‌تر از پیشینیان برای صیانت از انقلاب خود و پاسداری از نظام و کشورشان وارد عمل می‌شوند و طعم تلخ شکست و ندامت همیشگی را به آنان می‌چشانند.

با رستاخیز حضور خود فریاد خواهندکرد این ملت بزرگ با تمدنی اصیل و عمیق و چنگ زده به حبل متین خداوندی، مقهور تحریم‌های بی رحمانه و سایر روش‌های ظالمانه نخواهد شد و در قاموس پر افتخار آنان عقب نشینى معنا و مفهوم ندارد و فرزندان شجاع این ملت به هنگام ضرورت، کانون‌های ظلم و چشم فتنه را در هر نقطه عالم که باشد با عزم واراده راسخ خود نشانه خواهند رفت.

جبهه مردمی نیروی‌های انقلاب اسلامی ضمن دعوت از امت استوار و مردم غیور برای حضور یکپارچه در آیین بزرگداشت این شهید عزیز اعلام می‌دارد در روز چهارشنبه دوشادوش مردم ولایی و عاشورایی تهران در مراسم تشییع این شهید پاکباخته مدافع حرم حاضر خواهد شد و بر استمرار راه امام و شهیدان والامقام که راه آزادگی، ظلم ستیزی و دفاع از مظلومان عالم است ونیز پیروی از، ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای که رمز عزت، افتخار و همه پیروزی‌های ملت ماست و بر تداوم راه مدافعان حرم و شهیدان والا مقام آن تاکید خواهد کرد.

نظر شما