شناسهٔ خبر: 21598758 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی الهلال: تیم ما به یک یا دو بازیکن متکی نیست

تهران- ایرنا- 'رامون دیاز'، سرمربی تیم الهلال عربستان گفت که با وجود غیبت 'نواف العابد' در ترکیب تیم برای بازی امروز(سه شنبه) تردیدی ندارد تیمش به خوبی از عهده بازی برابر پرسپولیس برمی آید.

صاحب‌خبر -

به گزارش تارنمای کنفدراسیون فوتبال آسیا، العابد در هشت بازی از دیدار الهلال در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در فصل جاری در ترکیب اصلی تیم قرار داشت. او پس از بازی برگشت مقابل العین در مرحله یک چهارم نهایی مصدوم شد و تیم الهلال را در سفر به ابوظبی همراهی نمی کند.
دیاز گفت: نواف بازیکنی مهم برای ماست. از یک هفته پیش می دانستیم که او نمی تواند در بازی حضور داشته باشد و در نتیجه تصمیم گرفتیم در ریاض بماند.
سرمربی الهلال افزود: ما گروهی از بازیکنان قوی را در اختیار داریم و تیم ما صرفا به یک یا دو بازیکن متکی نیست.
دیاز در مرحله گروهی دو بازی مقابل پرسپولیس را تجربه کرده است و با قدرت فیزیکی حریف آشناست. او انتظار دارد بازیکنانش برای صعود به فینال، حریف پرسپولیس شوند.
وی خاطر نشان کرد: سبک بازی ما با پرسپولیس فرق دارد، ما تکنیکی تر عمل می کنیم و آنها مایلند که بیشتر فیزیکی بازی کنند.
دیاز آرژانتینی گفت: با این حال، در چنین بازی هایی باید وارد عمل شد، باید حضور فیزیکی خود را نشان داد و از وجود بازیکنانی که به لحاظ تکنیک برتر هستند، استفاده کرد.
پرسپولیس و الهلال در بازی رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، امشب در ابوظبی به مصاف هم می روند.
'عبدالله عطیف'، هافبک الهلال ضمن تشکر از هواداران اماراتی تیمش به خاطر حمایت از الهلال، گفت: مسلما هواداران سعودی و الهلال نیازی به دعوت برای حضور و تماشای بازی ندارند.
ورزشی:1088**1584
مترجم:فقیه:انتشار:مولوی

انتهای پیام /*

نظر شما