شناسهٔ خبر: 21598275 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

یادواره شهدای قلعه قاضی برگزار شد

مراسم گرامیداشت شهدای شهر قلعه قاضی با حضور جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات نیروگاه گازی خلیج فارس برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،سرتیپ علیرضا تنگسیری جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقارن آن با مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان گفت: ایثار و مقاومت مردم در هشت سال دفاع مقدس ثمره تلاش همه مردم است و این ایستادگی با کمترین امکانات و با رشادت و ازخودگذشتگی مردم بدست آمده است.

وی با اشاره به مجاهدت های مردم در جنگ تحمیلی افزود: هرکس بخواهد به آرمان امام و شهداء خیانت کند بی شک خون شهداء دامانش را می گیرد.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به سخنان بی پایه و اساس ترامپ گفت : رییس جمهور آمریکا که مدعی داشتن قویترین نیروها است بهتر بود به وضعیت تفنگداران آمریکایی اسیر شده در آبهای نیلگون خلیج فارس بدست پاسداران اسلام نگاهی می انداخت و پس از آن سخن می گفت.

سرتیپ علیرضا تنگسیری با اشاره به نحوه شهادت شهید محسن حججی افزود: بیگانه خیرخواه ما نیست و بغض آنها ریشه تاریخی دارد.

وی گفت: در صدر اسلام هم دشمنان به شهادت حمزه بسنده نکردند و سینه ایشان را شکافتند و جگر این بزرگوار را به دندان کشیدند.

امام جمعه شهر قلعه قاضی هم گفت: یاد و خاطره شهدا در آستانه تاسوعای حسینی حال و هوای دفاع مقدس را زنده کرد و خبر تشییع پیکر شهید حججی بار دیگر فضای جامعه را رنگ و بوی حسینی بخشید.

در پایان مراسم از تعدادی از جانبازان، ایثارگران و خانواده معظم شهداء تجلیل شد.

انتهای پیام/ف

برگزاری یادواره شهدای قلعه قاضی

نظر شما