شناسهٔ خبر: 21597902 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیر روابط عمومی هیأت فوتبال گیلان در گفت‌وگو با فارس:

اختصاص 500 بلیت برای هواداران استقلال در بازی مقابل سپیدرود

مدیر روابط عمومی هیأت فوتبال گیلان با اشاره به اختصاص 5 هزار بلیت برای دیدار سپیدرود مقابل استقلال تهران اظهار کرد: از این تعداد بلیت، 500 قطعه به هواداران استقلال اختصاص‌یافته و مابقی متعلق به هواداران تیم میزبان است.

صاحب‌خبر -

علی وهابی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در رشت، بابیان اینکه بلیت‌فروشی رأس ساعت 11 صبح آغازشده است اظهار کرد: تا این لحظه (ساعت 13:23) بیش از 300 هوادار استقلال و همچنین حدود 800 هوادار سپیدرود با تهیه بلیت وارد ورزشگاه شده‌اند و استقبال خوبی از این دیدار شده است.

مدیر روابط عمومی هیأت فوتبال گیلان افزود: درب ورزشگاه رأس ساعت 12:07 دقیقه به روی هواداران گشوده شد و به نظر می‌رسد ظرفیت ورزشگاه پیش از آغاز بازی تکمیل شود.

وی با اشاره به تعبیه ایستگاه صلواتی در ورودی ورزشگاه گفت: واحد روابط عمومی و امور فرهنگی هیأت فوتبال گیلان با اختصاص جایگاهی اقدام به پخش شربت برای هواداران و عزاداران حسینی کرده است.

وهابی بابیان اینکه برای تجدید پیمان و احترام به مقام شامخ شهدا و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اهدای گل به تمثال مبارک شهدای جنگ تحمیلی و مدافع حرم انجام می‌شود گفت: هیأت فوتبال استان گیلان همانند تمام جامعه ورزشی کشور قدردانی از جان‌فشانی شهدا را وظیفه ذاتی خود می‌داند و با انجام این‌گونه امور در برنامه‌های ورزشی و در حضور هواداران پرشور تیم‌های محبوب استان در راستای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت گام برمی‌دارد.

به گزارش فارس دو تیم سپیدرود رشت و استقلال تهران در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 16:15 روز سه‌شنبه در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

انتهای پیام/ن

نظر شما